۲ فروردین ۱۳۹۴، ۱۶:۴۸

سامری:

همدلی دولت و ملت برگ برنده ایران در برابر تحریم ها است

همدلی دولت و ملت برگ برنده ایران در برابر تحریم ها است

خرمشهر - نماینده مردم خرمشهر در مجلس گفت: انتخاب شعار «دولت و ملت، همدلی و هم زبانی» برگ برنده کشور در مقابله با تحریم های ظالمانه غرب علیه ایران است.

عبد الله سامری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شعار «دولت و ملت، همدلی و هم زبانی» که از سوی رهبر معظم انقلاب برای امسال انتخاب شد، عنوان کرد: خوشبختانه مقام معظم رهبری هر سال با درک صحیح از شرایط کشور، منطقه و جهان، نامگذاری مناسبی برای سال های مختلف داشته اند و تاکنون در این خصوص کشور منافع بی شماری را به خود دیده است.

وی افزود: امسال اما مقام معظم رهبری ، هم دولت و هم ملت را به اتحاد، همدلی و همزبانی دعوت کرده اند چرا که در شرایطی که کشورهای غربی برای ما ترسیم کرده اند و با اعمال تحریم های ظالمانه قصد ضربه زدن به کشور را دارند، نامگذاری امسال یک ضربه ناگهانی و غافلگیر کننده به اهداف شوم کشورهای غربی به شمار می رود و در با این کار، دست آنها را از هر نوع تهدید و دشمنی خالی شد.

سامری افزود: این نظام همیشه از اتحاد بین مردم و دولت و به عبارتی اتحاد ملت و نظام سود کرده است و در این خصوص می توان مثال های فراوانی مثل هشت سال دفاع مقدس و حل مشکلات ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی را مثال زد که مردم ایران در کنار دولت بر این مشکلات و تهدیدها فائق آمد.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: هدف رهبر انقلاب، نزدیک کردن دولت و ملت است با این کار بی شک شاهد توفیقات بیشتری در کشور خواهیم بود. ضمن اینکه ملت ایران نشان داده اند که هر جا رهبر معظم انقلاب درخواستی از آنها داشته با جان و دل پذیرا بوده اند و این بار نیز به نظر می رسد شاهد حمایت خوبی از سوی مردم از دولت به منظور حفظ یکپارچی بیشتر نظام جمهوری اسلامی ایران و واکسینه کردن آن برای مقابله با هر تهدیدی خواهیم بود.

سامری با تاکید بر اینکه اگر دولت پشتیبانی ملت را داشته باشد می تواند در همه امور با قدرت جلو برود، ادامه داد: به عنوان مثال دولت در مذاکرات با ۱+۵ هم پشتیبانی ملت و هم حمایت مقام معظم رهبری را داشته و تاکنون توانسته با صلابت و قدرت خاصی در برابر کشورهای غربی پای میز مذاکره بنشیند و این در حالی است که تاکنون تیم مذاکره کننده هسته ای ایران تمام خطوط قرمز کشور را نیز در برابر قدرت های غربی رعایت کرده است.

کد خبر 2522300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha