۳ فروردین ۱۳۹۴، ۱۰:۳۶

سناتور «تد کروز» رسما نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا شد

سناتور «تد کروز» رسما نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا شد

سناتور «تد کروز» به عنوان جدی ترین نامزد حزب جمهوریخواه آمریکا، نامزدی خود را برای شرکت در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، با وجود آنکه بیش از یک سال به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده اما از مدتی قبل رقابت ها برای حضور در این انتخابات آغاز شده و از حرب جمهوریخواه خبر می رسد که «جب بوش» برادر رئیس جمهور سابق آمریکا، اصلی ترین نامزد این حزب برای شرکت در انتخابات سال آینده خواهد بود اما با این وجود وی هنوز نامزدی خود را بطور رسمی اعلام نکرده است. 

در چنین وضعیتی آسوشیتدپرس، به نقل از توئیتر سناتور تد کروز، از نامزدی رسمی وی برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا خبر داده است. 

به نوشته این رسانه کروز جدی ترین نامزدی است که از حرب جمهوریخواه تا کنون نامزد شرکت در انتخابات ۲۰۱۶ شده است. این سناتور جمهوریخواه حمایت جنبش «تی پارتی» را نیز دارد. 

در صورتی که تعداد نامزدهای هر یک از دو حزب جمهوریخواه و یا دموکرات آمریکا برای انتخابات ریاست جمهوری بیش از یک نفر باشد، آنها وارد انتخابات درون حزبی می شوند تا در نهایت نامزد برگزیده برای شرکت در انتخابات ۲۰۱۶ معرفی شود.

کد خبر 2522374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha