۳ فروردین ۱۳۹۴، ۱۵:۵۴

حاجی زاده:

سه صنعت دست اردبیل به مسافران نوروزی معرفی می شود

سه صنعت دست اردبیل به مسافران نوروزی معرفی می شود

اردبیل – مدیر کل میراث فرهنگی استان از معرفی سه صنعت دست این استان به صورت ویژه به مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی اردبیل کریم حاجی زاده بعد از ظهر دوشنبه از توزیع ۳۳ نوع اقلام تبلیغاتی به منظور معرفی جاذبه های گردشگری استان برای مهمانان نوروزی خبر داد.

وی افزود: توزیع دو نوع لوح فشرده به منظور معرفی قابلیت ها و جاذبه های گردشگری، نقشه استان و شهر اردبیل و بروشورهای معرفی استان و شهرستان ها در کنار پوستر و کارت پستال از جاذبه های گردشگری توسط ستاد تسهیلات سفر انجام می شود.

مدیر کل میراث فرهنگی استان با اشاره به چاپ و توزیع بروشور ویژه شهر اردبیل و شهرستان سرعین به منظور اطلاع رسانی و معرفی ویژه جاذبه های تاریخی و گردشگری این دو شهرستان، ادامه داد: برای هشت شهرستان دیگر استان نیز بروشورهایی در سال جدید چاپ و توزیع شده است.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر با اشاره به چاپ و توزیع بروشورهایی در حوزه صنایع دستی، اضافه کرد: برای معرفی هر سه رشته صنایع دستی ورنی بافی، گلیم بافی و صنایع چرمی استان به طور جداگانه بروشورهایی در اختیار مهمانان نوروزی قرار گرفته است.

حاجی زاده تاکید کرد: در این بروشورها، تمامی اطلاعات گردشگری شهرستان های استان اردبیل از جمله جاذبه های تاریخی، طبیعی، میراث معنوی و صنایع دستی و سوغاتی های شهرستان ها گنجانده شده است.

وی افزود: علاوه بر این بنرهایی در رابطه با نقشه، مراکز شهرستان ها، شماره تلفن های ضروری، نرخ و فهرست مراکز اقامتی و بنرهای خوش آمدگویی در مبادی ورودی و خروجی شهرها نصب شده است.

به گفته مدیر کل میراث فرهنگی استان علاوه بر دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر، بنرها و بروشورهایی توسط اعضای ستاد چاپ و نصب شده که توسط مراکز یا چادرهای اطلاع رسانی در اختیار گردشگران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 2522514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha