۵ فروردین ۱۳۹۴، ۱۲:۴۳

خاتمی اعلام کرد:

افزایش۵ ۱ درصدی اسکان مسافران در مرکز اسکان فرهنگیان زنجان

افزایش۵ ۱ درصدی اسکان  مسافران در مرکز اسکان فرهنگیان زنجان

زنجان- رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان زنجان، از افزایش۱۵ درصدی اسکان مسافران نوروزی در مرکز اسکان فرهنگیان زنجان خبر داد.

فضایل خاتمی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: اسکان مسافران فرهنگی در اسکان فرهنگیان زنجان در نوروز امسال نسبت به نوروز سال گذشته افزایش داشته است.

وی اظهار داشت: در راستای اسکان فرهنگیان در نوروز امسال ۸۰ آموزشگاه و ۸۲۰ اتاق در استان زنجان پیش بینی شده است.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان زنجان گفت : ازشروع سفرهای نوروزی یعنی از ۲۸ اسفندماه سال گذشته تاپایان ۴ فروردین ماه ۹هزار و ۶۱۰ نفر در محل های در نظر گرفته شده اسکان فرهنگیان اقامت کرده اند که تعداد اقامت کنندگان در مراکز اسکان فرهنگیان زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد چشمگیری داشته است.

خاتمی تاکید کرد: دراین راستا هزار و ۹۲۲ خانوار با ۱۵ هزار و ۳۷۶ نفر روز در محل های در نظر گرشته شده اسکان کرده اند.

وی به خدمات ارائه شده به فرهنگیان اشاره کرد و گفت: در این راستا خدمات در سه درجه ویژه و الف و ب است که در درجه الف و ب تختخواب وجود ندارد ولی در درجه ویژه تختخواب وجود دارد.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان زنجان تصریح کرد: مدارس گروه الف دارای اتاق‌های مجهز به فرش، پتو، بالش، وسایل خنک‌کننده، یخچال و تلویزیون می باشد و حمام و آشپزخانه در دو درجه به‌صورت مشترک می باشد.

خاتمی به هزینه اسکان فرهنگیان اشاره کرد و گفت: برای اتاق های درجه الف ۱۸ هزار تومان و برای مدارس و اتاق های درجه ویژه ۲۲ هزار تومان دریافت خواهیم کرد.

وی یاد آورشد: این ۸۰ مدرسه تنها برای اسکان فرهنگیان و افراد تحت تکفل خواهد بود.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان زنجان تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون با توجه به ارائه خدمات با کیفیت تر مسافران از محل های اسکان فرهنگیان رضایت دارند.

کد خبر 2523011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha