۵ فروردین ۱۳۹۴، ۱۳:۲۶

پوشش رسانه ای برنامه های «راهیان نور» در تلویزیون

پوشش رسانه ای برنامه های «راهیان نور» در تلویزیون

با استقرار چهار واحد تخصصی برنامه سازی و پخش تولیدات آنها از شبکه های مختلف رسانه ملی، پوشش گسترده رسانه ای سفرهای راهیان نور در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود عاطفی رئیس مرکز بسیج سازمان صدا و سیما با اشاره به سفرهای راهیان نور نوروزی و اعزام کاروان های مردمی به جنوب کشور اظهار کرد: بر همین اساس، مرکز بسیج صدا و سیما با محوریت قرارگاه رسانه ای ستاد مرکزی راهیان نور کشور، پوشش گسترده رسانه ای این رویداد عظیم را بر عهده دارد.

رئیس مرکز بسیج سازمان صدا و سیما با بیان اینکه بیشتر برنامه ها با محوریت حضور جوانان از اقوام ایرانی در سفرهای راهیان نور تولید و پخش می شوند گفت: در این راستا چهار گروه تولیدی و فنی شامل واحد های سیار و SNG در مناطق عملیاتی جنوب حضور دارند و هرگونه ارتباط زنده شبکه های مختلف در مورد راهیان نور، از طریق این گروه ها صورت می گیرد.

وی ادامه داد: همچنین گروه های مختلف برنامه سازی با توجه به جغرافیای مناطق عملیاتی که شامل غرب، شمال غرب و جنوب کشور می شود در سایر یادمان های خوزستان و استان هایی همچون هرمزگان، ایلام، کرمانشاه، کردستان و آذربایجان غربی حضور دارند.

عاطفی به تهیه و پخش مجموعه ۱۴ قسمتی «زنده به عشق» به عنوان یکی از تولیدات قرارگاه رسانه ای ستاد مرکزی راهیان نور کشور اشاره و خاطرنشان کرد: مجموعه های دیگری همچون «خط ها مقدم اند» و «تیم هشتم» نیز محصول همین قرارگاه هستند که به ترتیب از شبکه های دو و پنج سیما پخش می شوند.

عاطفی گفت: مجموعه «مدار ۱۳۵ درجه» نیز که از شبکه سه سیما پخش می شود جزو همین تولیدات به شمار می رود. همچنین شبکه های یک و سه نیز مجموعه های «عطر افلاک» و «راه ستاره ها» را در رابطه با سفرهای راهیان نور در کنداکتور پخش قرار داده اند.

وی تصریح کرد: در مجموع می توان گفت برنامه هایی که در مناطق عملیات و توسط گرو های برنامه سازی قرارگاه رسانه ای ستاد راهیان نور کشور تولید می شوند در قالب مجموعه های تلویزیونی و یا مستند از شبکه های مختلف صدا و سیما در حال پخش هستند و پوشش گسترده رسانه ای این سفرها به این ترتیب با فضل الهی محقق خواهد شد.

کد خبر 2523088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha