۷ فروردین ۱۳۹۴، ۱۶:۱۲

آیت الله حجتی:

عربستان خواست اسرائیل را عملی می کند/ 12 فروردین روزملت ایران است

عربستان خواست اسرائیل را عملی می کند/ 12 فروردین روزملت ایران است

کرمانشاه- امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: حمله عربستان به یمن حرکت در مسیر خواست صهیونیست ها و آمریکایی ها در منطقه است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمد حجتی در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه اظهار داشت: تجاوز عربستان به یمن نقض تمامیت ارضی این کشور و برای تحقق اهداف صهیونیست ها در منظقه است.

وی افزود:عربستان با این تهاجم برای خود رسوایی بزرگی را به ارمغان می آورد چرا که تهاجم به یمن در واقع اجرای نقشه شوم دشمنان اسلام برای نابودی عناصر جبهه حق است.

امام جمعه موقت کرمانشاه تصریح کرد: حرکت در مسیری که آمریکا می خواهد یکی از بزرگترین مصیبت های دامن گیر حکام عربی منطقه است.

همدلی و همزبانی شاه کلید پیشرفت است

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری سال 94 از سوی رهبر انقلاب به عنوان سال همدلی و هم زبانی، خاظر نشا کرد: همدلی و همزبانی میان دولت و ملت در واقع کلید واژه دفع فتنه ها و تفرقه افکنی های دشمن است.

آیت الله حجتی گفت: یکی از دلایل عدم پیشرفت کشورها عدم همراهی و همدلی مردم با دولت های آنهاست و در واقع این شعار هم دلی و همزبانی دولت و ملت می تواند رمز پیروزی باشد.

خطیب جمعه این هفته کرمانشاه بر ضرورت احیاء فریضه والا امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تأکید کرد و آن را شاه کلید داشتن یک جامعه اخلاقی و سالم دانست.

12 فروردین روز آزادی ملت ایران از بندهای چندهزار ساله است

وی همچنین در بخش پایانی از سخنان خود به مناسبت های پیش رو اشاره و خاطر نشان کرد: 12 فروردین به عنوان روز جمهوری اسلامی خاطره شیرین بیعت مردم با جمهوری اسلامی و آزادی از بندهای 2 هزار و 500 ساله سلطنتی است.

آیت الله حجتی همچنین بر ضرورت حفاظت و حراست از محیط زیست در در روزهای پایانی تعطیلات مخصوصا در 13 فروردین ماه، روز طبیعت تأکید کرد.

کد خبر 2523734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha