۸ فروردین ۱۳۹۴، ۱۳:۴۵

سرهنگ نجفی:

کشف جرایم در خرم آباد ۴۰ درصد افزایش یافت/به کارگیری پلیس افتخاری

کشف جرایم در خرم آباد ۴۰ درصد افزایش یافت/به کارگیری پلیس افتخاری

خرم آباد - فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد از افزایش ۴۰ درصدی کشف جرائم در خرم آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین نجفی ظهر شنبه در این رابطه به خبرنگاران گفت: با اتخاذ تدابیر لازم، احصاء معایب سال های گذشته و برنامه ریزی های صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس شهرستان شاهد کاهش جرایم و افزایش کشفیات جرایم در مرکز استان بوده ایم.

وی ادامه داد: در این راستا همه نیروها و تجهیزات در سطح پارکها، تفرجگاهها، مراکز فرهنگی و تاریخی و محل های اسکان مسافران نوروزی به کار گرفته شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد افزود: همچنین از طرفی با توجه به دید و بازدیدهای ایام نوروز در سطح محله ها نیز واحدهای گشت بکارگیری شده است.

سرهنگ نجفی افزود: یکی دیگر از اقدامات پلیس افزایش ۱۰۰درصد واحدهای گشت اعم از گشت های پیاده ثابت، گشت های خودرویی، گشت های موتوری، گشت های نامحسوس و تیم های گشت رعد(شکار مجرمان) در همه مراکز ذکر شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر این واحدها تیم هایی به صورت محسوس و نامحسوس از سوی معاونان و مدیران ستاد فرماندهی شهرستان در طول تمام ساعات شبانه روز بر عملکرد آنها نظارت خواهند داشت تا چنانچه نیاز به اتخاذ تدابیری باشد به صورت لحظه ای انجام گیرد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد اظهار داشت:  یکی دیگر از اقدامات بکارگیری اولین مرحله از نیروهای جذب شده و آموزش دیده پلیس افتخاری در قالب نیروهای کلانتری و در کنار نیروهای کادر پلیس به منظور آشنایی بیشتر با نحوه ماموریت های محوله پلیس بود.

سرهنگ نجفی یادآور شد: خوشبختانه مجموع اقدامات انجام شده نتیجه خوبی داشت و در طول ۹ روز گذشته از شروع تعطیلات نوروز از ۲۸ اسفند ماه سال گذشته تا ۷ فروردین ماه شاهد کاهش ۲۸ درصدی انواع جرائم و افزایش ۴۰ درصدی کشف جرائم بوده ایم.

کد خبر 2523975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha