۸ فروردین ۱۳۹۴، ۱۶:۵۸

شیرین زاده:

افزایش تردد در هیچ شهرستان اردبیل ثبت نشده است

افزایش تردد در هیچ شهرستان اردبیل ثبت نشده است

اردبیل – معاون حمل و نقل اداره حمل و نقل و پایانه های استان اردبیل گفت: در هفته اول تعطیلات نوروزی افزایش تردد در هیچ یک از شهرستان های این استان ثبت نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا شیرین زاده بعد از ظهر شنبه در تشریح وضعیت تردد خودرو و مسافر در اردبیل تصریح کرد: ۴۵۷ هزار خودرو از استان خارج و ۲۴۵ هزار خودرو وارد شده اند.

وی افزود: خروجی با کاهش ۱۲ درصدی و ورودی با کاهش ۱۴ درصدی همراه است و در کل آمار مسافران خروجی پایانه های استان با ۱۷ درصد کاهش همراه است.

معاون حمل و نقل اداره حمل و نقل و پایانه های استان تاکید دارد که بر خلاف آمارهای میراث فرهنگی مبنی بر افزایش تردد و مسافر، ما شاهد کاهش آمار تردد در خود استان هستیم.

شیرین زاده با اذعان به اینکه ۵۰ درصد مسافرت ها از پایانه اردبیل انجام می شود، منبع جمع آوری اطلاعات این دستگاه اجرایی را بلیط فروشی در پایانه ها و ۲۱ دوربین تردد شمار برشمرد و افزود: این امکان وجود دارد که یک خودرو چند بار از مقابل دستگاه تردد شمار عبور کرده باشد.

وی با بیان اینکه دوربین های پلاک خوان نیز در محورهای مواصلاتی استان نصب شده است، اضافه کرد: بیشترین تردد از تهران، تبریز و ارومیه به ثبت رسیده است.

معاون حمل و نقل اداره حمل و نقل و پایانه های استان در خصوص دلایل کاهش سفرها تاکید کرد: با وجود اینکه بدی آب و هوا یکی از دلایل عنوان می شود اما سال گذشته نیز آب و هوا مطلوب نبود و ما امسال تردد کمتری به نسبت سال گذشته داریم.

شیرین زاده معتقد است کمبود زیرساخت های اقامتی و رفاهی و تجربه سفرهای پیشین از جمله دلایل کاهش سفر به این استان است.

کد خبر 2524079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha