۹ فروردین ۱۳۹۴، ۱۱:۲۰

در پاسخ به مهر اعلام شد:

کاهش ۳۳درصدی پرونده های تعزیرات/ تجهیز تعزیرات به گاز اشک‌آور

کاهش ۳۳درصدی پرونده های تعزیرات/ تجهیز تعزیرات به گاز اشک‌آور

رییس سازمان تعزیرات حکومتی از تشکیل ۵۱۷ هزار پرونده برای اصناف متخلف در سال ۹۳ خبر داد و گفت: این تعداد پرونده در سال ۹۳ نسبت به سال ۹۲، حدود ۳۳ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار مهر؛ علی مژدهی پور در پاسخ به خبرنگار مهر در مورد انتشار برخی اخبار در خصوص استعفای وی برای نامزدی در انتخابات مجلس آینده اظهارداشت: هنوز استعفا ندادم. عوامل وزارت کشور در صورت نامزدی در انتخابات ۶ یا ۹ ماه قبل از ثبت نام، موظف به استعفا هستند و هنوز برای ما وقت هست.

معاون وزیر دادگستری همچنین در پاسخ به سئوال دیگری در مورد تجهیز اکیپ‌های گشت مشترک تعزیرات حکومتی به گازاشک‌آور و شوکر گفت: انشاالله این گشت‌ها را مجهز خواهیم کرد.

 مژدهی پور در مورد اینکه آیا در پرونده‌ کامیون‌های هوو و لبنیات روی تعزیرات فشار بود یا خیر گفت: ما از این پرونده‌ها ناراحتی نداشتیم و اگر هم ناراحتی وجود داشته به خاطر نوسان هر روزه بازار و قیمت‌ها بوده به طوری که به رغم تلاش همکاران تعزیرات و رسیدن پرونده به ۹۰۰ هزار پرونده، مردم عملا تاثیر این نظارت‌ها را حس نمی‌کردند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا در پرونده‌های مهم، متخلفین سعی می‌کردند به تعزیرات فشار وارد کنند یا خیر افزود: در پرونده‌های کوچک یا بزرگ، افرادی سعی می‌کردند متوسل شوند اما ما کار خود را انجام می‌دهیم و به این مسایل توجه نمی‌کنیم.

رییس سازمان تعزیرات حکومتی درباره تعداد پرونده‌های تشکیل شده در سال ۹۳ هم گفت: تعداد پرونده‌های تشکیل شده در سال ۹۳ حدود ۵۱۷ هزار پرونده بود که نسبت به سال گذشته ۳۳ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

کد خبر 2524117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha