۹ فروردین ۱۳۹۴، ۱۰:۵۳

تقی زاده:

سه مرکز اقامتی در اردبیل تعطیل شد

سه مرکز اقامتی در اردبیل تعطیل شد

اردبیل – سرپرست معاونت گردشگری میراث فرهنگی استان اردبیل از تعطیلی سه باب مرکز اقامتی در این استان به دلیل تخلفات خبر داد.

قادر تقی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی ۴۵۲ مورد بازدید نظارتی از مراکز اقامتی انجام شده و تعداد بازدید رستوران ها و مراکز پذیرایی و بین راهی ۴۲۲ مورد بوده است.

وی با اذعان به انجام ۴۱ مورد بازدید از دفاتر خدمات مسافرتی اضافه کرد: در مجموع بازدید ها ۱۵ مرکز اقامتی و ۹ مرکز پذیرایی به دلیل رعایت استانداردها، نرخ مصوب و خدمت دهی مطلوب تشویق دریافت کرده اند.

سرپرست معاونت گردشگری میراث فرهنگی استان اضافه کرد: در عین حال ۱۳ مرکز اقامتی، یک دفتر خدمات مسافرتی و ۴۰ مرکز پذیرایی نیز تذکر دریافت کرده اند.

تقی زاده با بیان اینکه چهار مرکز پذیرایی اخطار کتبی دریافت کرده اند، تصریح کرد: سه باب نیز به حالت تعطیل و یا تعلیق درآمده است.

وی تعداد شکایات واصله از مراکز اقامتی را پنج مورد برشمرد و گفت: شکایتی از دفاتر خدمات مسافرتی، تورهای گردشگری و مراکز پذیرایی واصل نشده است.

به گفته سرپرست معاونت گردشگری میراث فرهنگی استان بازدید های نظارتی به نسبت مدت مشابه سال قبل با ۲۸.۶ درصد رشد همراه است.

کد خبر 2524177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha