۱۰ فروردین ۱۳۹۴، ۱۴:۲۳

حجت الاسلام رضایی:

عربستان با تجاوز به یمن گور خود را می کند

عربستان با تجاوز به یمن گور خود را می کند

بیرجند- قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی ضمن محکومیت حمله عربستان به یمن گفت: عربستان با تجاوز به یمن، گور خود را می کند و نتیجه این تجاوز به نفع اسلام و مردم مسلمان یمن تمام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی رضایی صبح دوشنبه در دیدار با استاندار خراسان جنوبی با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان« دولت و ملت، همدلی و همزبانی» از سوی مقام معظم رهبری اظهارکرد: انتخاب این شعار از سوی رهبری یک انتخاب بنیادین و هوشمندانه با توجه به شرایط منطقه، داخل کشور و مذاکرات هسته ای است.

 وی با محکومیت حمله عربستان به یمن بیان داشت: اگر این تجاوز به عرصه زمینی و مردمی برسد، به طور قطع، نابودی سعودی ها را به دنبال خواهد داشت چرا که یمن، چیزی برای از دست دادن ندارد.

وی با اشاره به شرایط حساس منطقه افزود: تفاله ها و نوکرهای آمریکا همزمان با اوج مذاکرات، دست به دست هم داده اند و جریانی را ایجاد کردند و عربستان نیز علیه یمن، اینگونه تجاوزی را آغاز کرد.

 وی با اشاره به اینکه بین مسئولان عربستان نیز اختلافاتی وجود دارد، ادامه داد: عربستان با تجاوز به یمن، گور خود را می کند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی گفت: نتیجه این تجاوز به نفع اسلام و مردم مسلمان یمن تمام خواهد شد.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه در جمهوری اسلامی ایران مردم باید قدر نظام و انقلاب را بدانند، افزود: در عربستان یک حکومت پادشاهی سرکار است که مردم حتی فکر اینکه این خاندان برای آنها کاری انجام دهد، را نمی کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان از تمام ظرفیت شان علیه انقلاب استفاده می کنند، بیان داشت: باید با وحدت و همدلی در جهت خدمت و به مردم و رشد جامعه تلاش کنیم.

 وی با اشاره به اینکه اسلام، مذهب و دین عشق مردم است، گفت: در نظام جمهوری اسلامی ایران مردم تصمیم گیران اصلی در تمامی عرصه های سیاسی و اجتماعی و .. .هستند.

رضایی بر تلاش خبرنگاران برای معرفی استان تاکید کرد و افزود: با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس و خبرگان رهبری در اواخر امسال باید زمینه حضور حداکثری مردم فراهم شود.

 وی با تاکید بر اینکه نباید زود وارد فضای انتخاباتی شویم، افزود: نباید فضای انتخابات باعث کند شدن روند خدمت رسانی مسئولان به مردم شود.

استاندار خراسان جنوبی نیز در این دیدار  با اشاره به اینکه رسانه های استان در سال گذشته همکاری خوبی داشته و در معرفی استان و خدمات دولت موفق عمل کرده اند، اظهارکرد: خبرنگاران در ایجاد فضای همدلی و همزبانی بین مردم و دولت کمک کنند.

وجه اله خدمتگزار ادامه داد: در سال جدید نیز انتظار داریم  اخبار را به گونه ای منعکس کنند که مردم، هر روز احساس شادابی، نشاط و امید بیشتری داشته باشند.

وی تصریح کرد: در معرفی جاذبه ها و فضاهای سرمایه گذاری در استان هنوز جای کار بسیار است.

کد خبر 2524719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha