۱۱ فروردین ۱۳۹۴، ۱۱:۰۸

در قالب بازی تدارکاتی/

تیم فوتبال نساجی مازندران برابر عمارت گلستان به پیروزی رسید

تیم فوتبال نساجی مازندران برابر عمارت گلستان به پیروزی رسید

گرگان – تیم فوتبال لیگ یکی نساجی مازندران در یک بازی تدارکاتی در برابر نماینده گلستان به پیروزی دست یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال عمارت گلستان شامگاه دوشنبه در قالب بازی تدارکاتی به مصاف تیم لیگ یکی نساجی مازندران رفت و با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد.

این بازی در ورزشگاه آزادی گرگان و به قضاوت «سید سینا حسینی» برگزار شد و هر دو گل این بازی توسط «امیرحسین طاحونی» در دقایق ۲۸ و ۵۲ به ثمر رسید.

تیم نساجی مازندران به مربیگری «نادر دست نشان» در گروه الف رقابت های لیگ دسته یک با کسب ۲۶ امتیاز از ۱۸ بازی در مکان چهارم جدول قرار دارد. این تیم در هفته نوزدهم دوشنبه ۱۷ فروردین میزبان نفت و گاز گچساران است.

تیم عمارت گلستان نیز که «علی حسین اسدی» هدایتش را بر عهده دارد در گروه الف مرحله دوم لیگ دسته سه یا زیرگروه فوتبال با کسب ۱۵ امتیاز از ۱۳ بازی در مکان هشتم قرار گرفته است.

عمارت روز شنبه در نخستین بازی سال ۹۴ در برابر مقاومت تهران با نتیجه دو بر یک در زمین حریف شکست خورد و یکشنبه ۱۶ فروردین از دریای بابل پذیرایی خواهد کرد.

بازیکنان تیم نساجی مازندران در نیمه اول: وحید مهدی خانی – محمد صالحی – عیسی پرتو – علی نوریان – حسن داداشی – هادی ریاحی – محسن رحیمی – میثم تیموری – امیرحسین طاحونی و سید مصطفی نوربخش

بازیکنان تعویض شده نساجی در نیمه دوم: عباس بختیاری – امید ابوالحسنی – محمد فتحی – سینا دست نشان – اردلان کلوانی – آرش اسماعیلی – رحمان جعفری – مرتضی خدابخشی و اشکان خنجری

بازیکنان تیم عمارت گلستان در نیمه اول: هادی مزیدی – محسن محمدرحیمی – حسین مشکانی – علی کیوج – محسن خاری – عرفان گلستانی – علی اسدی – علی کریم آبادی – عبدالصمد توکلی – سید محمد مهری و احد شعبانی

بازیکنان تعویض شده عمارت در نیمه دوم: مرتضی جهان زاده – وحید قزل – محمد نامی – سعید محمدی فر – محسن حیدری – حامد زراعتی و محمدباقر یوری

هدف اصلی ما بقا در لیگ زیرگروه کشور است

سرمربی تیم فوتبال عمارت گلستان پس از شکست دو بر صفر تیمش برابر نساجی مازندران در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: دو روز گذشته بازی سنگینی در تهران انجام داده بودیم و بازیکنان خسته بودند.

علی حسین اسدی افزود: قصدمان پیروزی در بازی نبود و می خواستیم بازیکنان را محک بزنیم که خوشبختانه خوب بازی کردند.

اسدی با بیان اینکه نساجی تیم بزرگی است درباره علت انتخاب این تیم گفت: نساجی تیمی است که خوب فوتبال بازی می کند و هدف ما از انتخاب این تیم، انتخاب یکی دو نفر از بازیکنان تیم از سوی کادرفنی تیم حریف برای سال آینده بوده است.

وی درباره ادامه مسابقات لیگ زیرگروه کشور بیان کرد: باید در دور برگشت مسابقات همانند دور رفت ظاهر شویم و بنا داریم به راحتی امتیاز از دست ندهیم.

وی تصریح کرد: قول می دهم چه در بازی های خانگی و چه در بازی های خارج از خانه برای کسب سه امتیاز رقابت کنیم زیرا به امتیاز همه بازی ها احتیاج داریم.

سرمربی تیم عمارت گلستان با بیان اینکه باقی ماندن در لیگ دسته سه مهم ترین هدف تیمش است اظهار کرد: شرایط جدول طوری است که مهم ترین هدف، قرار گرفتن در بین ۶ تیم و حفظ سهمیه است و در کنار آن نگاهی به صعود به لیگ دسته دو نیز داریم.

کد خبر 2524854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha