۱۶ فروردین ۱۳۹۴، ۹:۵۵

محمدی:

۶۰ میلیون متر مکعب آب از سد طالقان به شهر آبیک انتقال می یابد

۶۰ میلیون متر مکعب آب از سد طالقان به شهر آبیک انتقال می یابد

قزوین- نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی از انتقال۶۰ میلیون متر مکعب آب به شهر آبیک و ۹ شهر استان قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، داود محمدی صبح یکشنبه در جلسه ای که با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ابیک در خصوص مشكلات شهر برگزار شد اظهارداشت: با توجه به اینکه مردم شهر آبیک از نظر کیفیت آب شرب در مضیقه قرار دارند برای انتقال آب از سد طالقان به آبیک و ۹ شهر استان قزوین رایزنی‌های لازم صورت گرفته که برای تحقق این امر در حال انعقاد قرارداد با پیمانکار هستیم.

وی افزود: طی نشست با وزیر نیرو، معاونان وزیر نیرو و رئیس مجلس شورای اسلامی سه مصوبه اساسی تصویب شد که یکی از این سه مصوبه، انتقال آب از سد طالقان به شهر آبیک و ۹ شهر استان قزوین است.

محمدی ادامه داد: گزارش کار انتقال آب از سد طالقان به شهر آبیک و ۹ شهر استان قزوین مقرر شده است هر سه ماه یک بار ارائه شود تا روند پیشرفت کار تعیین و در راستای تسریع در انتقال آب گام‌های مؤثری برداشته شود.

قزوین

این مسئول بیان کرد: از سد طالقان ۶۰ میلیون متر مکعب آب به شهر آبیک و ۹ شهر استان قزوین انتقال خواهد یافت.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در خصوص تعریض و چهار بانده کردن آبیک به محمدیه هر روز پیگیر هستیم و اعتباری برای این جاده اختصاص یافته است.

محمد خرمن‌بیز عضو شورای اسلامی شهر آبیک گفت: متأسفانه هیئت‌های ورزشی شهرستان آبیک به دلیل نبود اعتبار و رئیس اداره ورزش و جوانان تعطیل شده‌اند و فعالیت چندانی ندارند.

قزوین

وی افزود: مطلوب است مسئولان اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین در انتخاب و معرفی رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک تدابیر لازم را بیاندیشند.

کد خبر 2526633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha