۱۷ فروردین ۱۳۹۴، ۱۴:۲۰

پرفروش‌های شهر کتاب/

آثار شفیعی کدکنی و زویا پیرزاد در جمع پرفروش‌های نیمه اول فروردین

آثار شفیعی کدکنی و زویا پیرزاد در جمع پرفروش‌های نیمه اول فروردین

«عادت می‌کنیم» از زویا پیرزاد و کتاب‌های «درويش ستيهنده» و «نوشته بر دریا» اثر محمدرضا شفیعی کدکنی از جمله کتاب های پرفروش فروشگاه مرکزی شهر کتاب در نیمه اول فروردین هستند.

به گزارش خرگزاری مهر، با انتشار فهرست عناوین کتاب های پرفروش فروشگاه مرکزی شهر کتاب در نیمه اول فروردین ماه امسال، می توان در میان كتاب‌هاي حوزه تاريخ، روانشناسي، فلسفه، داستان، شعر، كودك، نوجوان، دين و عرفان، هنر، علم، دفاع مقدس و آموزشی نام کتاب هایی چون «عادت می کنیم» از زویا پیرزاد، «هفتاد سال شعر عاشقانه فارسی» از محمد مختاری و کتاب های «درويش ستيهنده (از ميراث عرفانی شيخ جام)» و «نوشته بر دریا» اثر محمدرضا شفیعی کدکنی را مشاهده کرد.

به این ترتیب، به تفکیک گروه موضوعی کتاب ها، پرفروش های بخش ادبیات داستانی این فروشگاه عبارت اند از: «بعد زلزله»، «جزء از كل»، «مرگ در ونيز»، «پايان خوش ناتمام» و «عادت می كنيم».

میان کتاب های شعر نیز کتاب های «آويزان از نخ»، «هيچ چيز دوباره اتفاق نمی افتد»، «نغمه‌های بهشت مولانا»، «هفتاد سال عاشقانه» و «تاسيان» فروش بالایی داشته اند.

«كافه اروپا»، «موزه يك كارخانه است (مجموعه راهنمای سياسی براي هنر ۱)»، «شرايط عشق (فلسفه صميميت)»، «هنر هميشه برحق بودن» و «تجربه مدرنيته» هم عناوین پرفروش بخش کتاب های فلسفی هستند.

«براي اين لحظه متشكرم (خاطرات بانوی اول سابق فرانسه)»، «خواب آشفته نفت (از قرارداد دارسی تا سقوط رضاشاه)»، «فرماندهی و نافرمانی (تاريخ شفاهی ۲)»، «كلنل پسيان و ناسيوناليسم انقلابی در ايران» و «ايرانيان دوران باستان تا دوره معاصر» کتاب هایی هستند که در زمینه تاریخ، در نیمه اول فروردین، بیشترین فروش را در شهر کتاب مرکزی داشته اند.

پرفروش های کتاب های روانشناسی هم در این مدت، عبارت اند از: «معجزه سپاسگزاری»، «دو قدم تا لبخند»، «روان‌درمانی اگزيستانسيال»، «بازی ها» و «كتاب جامع آداب معاشرت».

میان کتاب های علمی هم، عناوین پرفروش عبارت اند از: «رياضيات زيبا»، «درآمدي كوتاه به مغز»، «افسون فيزيك» و «ذهن هولوتراپيك».

«تركيب‌بندي در عكاسی»، «بودن با دوربين»، «رو در رو با اينگمار برگمان»، «گاو» و «باغی ميان دو خيابان (چهار هزار و يك روز از زندگی كامرن ديبا)» پرفروش های بخش کتاب های هنری این فروشگاه در مدت یادشده، هستند.

در بخش دین و عرفان هم می‌توان نام کتاب هایی چون «مصنفات فارسی»، «كيميای سعادت»، «آفاق حكمت در سپهر سنت (گفتگوی حامد زارع با سيد حسين نصر)»، «نوشته بر دريا» و «درويش ستيهنده (از ميراث عرفانی شيخ جام)» را در فهرست پرفروش ها دید.

«عكاسان جنگ»، «سال سی روزنگار مصور ايران پس از انقلاب اسلامی»، «دا(خاطرات سيده زهرا حسينی)» و «بانوی رنگين‌كمان» هم کتاب هایی هستند که در گروه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، بیشترین میزان فروش را داشته اند.

«تركی استانبولی در سفر»، «انگليسی در ۳۰ روز»، «آلمانی در ۳۰ روز»، «خودآموز مكالمات انگليسی در ۹۰ روز به شيوه نصرت» و «فرانسه در سفر (رقعي با CD)» هم کتاب های آموزشی هستند که در این حوزه در نیمه اول فروردین، در شهر کتاب مرکزی پرفروش بوده اند.

در بخش کتاب های کودک هم آثاری چون «مجموعه نامه‌های فليكس»، «كاكل‌قرمزی وسط كتاب خواندن پدرش می پرد»، «مجموعه قصه‌های من و بابام» و «گم و پيدا» پرفروش بوده اند.

کتاب‌هایی هم که در زمینه ادبیات نوجوان، بیشترین فروش را داشته اند، عبارت اند از: «وحشی ترين‌ها مسخره‌ترين‌ها بامزه‌ترين‌ها و خفن‌ترين‌های دنيا»، «دايناسور‌های شگفت‌انگيز (كتاب دانستنی ها ۱)»، «اطلس جغرافی جهان برای دانش‌آموز»، «رستم و سهراب برگرفته از شاهنامه فردوسی» و «خودروهای شگفت‌انگيز (كتاب دانستنی ها ۲)».

کد خبر 2527663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha