۱۷ فروردین ۱۳۹۴، ۱۵:۲۱

آئین تکریم مادران و همسران شهدای استان بوشهر برگزار شد

 آئین تکریم مادران و همسران شهدای استان بوشهر برگزار شد

بوشهر - آئین تکریم مادران و همسران شهدای استان بوشهر با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری پیش از ظهر دوشنبه در آئین تکریم خانواده شهدای استان بوشهر به جایگاه رفیع شهدا اشاره کرد و اظهار داشت: شهدا کار بزرگی کردند و امنیت و اقتدار امروز کشور را مرهون خون شهدا و حماسه‌آفرینی‌های آنان هستیم.

وی ادامه داد: خانواده شهدا نیز کار بزرگی انجام داده‌اند و تکریم و قدردانی از خانواده شهدا به معنای دین، قرآن و تجلیل از آیات الهی است که باید توجه ویژه‌ای به این موضوع صورت بگیرد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه خانواده شهدا مایه سرافرازی و بقای اسلام هستند، اضافه کرد: جهاد و شهادت در سرافرازی و بقای اسلام نقش بسیار مهمی دارد و عدم توجه به جهاد به معنای تسلیم در مقابل دشمنان است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلام با جهاد و شهادت ایجاد شده است و ایستادگی و اقتدار ان نیز به واسطه همین جهاد و شهادت است، تاکید کرد: در صورتی که جهادت و شهادت در جبهه دین وجود نداشته باشد، باید در مقابل دشمنان تسلیم شد.

خانواده‌های شهدا سرمایه‌های نظام و انقلاب هستتند

مدیرکل بنیاد شهید استان بوشهر نیز در این آئین به نقش بسیار مهم شهدا در اقتدار و امنیت ایران اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: خانواده شهدا نیز نقش بسیار مهمی در عزت این نظام و انقلاب دارند.

حجت الاسلام ابراهیم تشکری از خانواده‌های شهدا به عنوان سرمایه‌های این نظام و انقلاب یاد کرد و ادامه داد: ایثار و صبوری مادران و همسران شهدا کاری بسیار بزرگ است.

لازم به ذکر است که در این آئین مادران و همسران شهدای استان بوشهر مورد تجلیل قرار گرفتند.

کد خبر 2527786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha