۱۸ فروردین ۱۳۹۴، ۱۵:۳۳

کشمیری:

طرح تحول نظام سلامت با رضایت‌مندی بالایی در استان بوشهر اجرا شد

طرح تحول نظام سلامت با رضایت‌مندی بالایی در استان بوشهر اجرا شد

بوشهر - معاون سابق دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: طرح تحول نظام سلامت با رضایت‌مندی بالایی در استان بوشهر اجرا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید کشمیری ظهر سه‌شنبه در آئین تودیع و معارفه معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های بسیار زیادی را به منظور اجرای برنامه‌ها و اهداف تعیین شده در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر داشتیم و جا دارد که از همه همکارانم در این راستا تشکر کنم.

وی با بیان اینکه همه موفقیت‌های دوران کاری خود را با تلاش همکاران به دست آورده‌ایم، افزود: سال گذشته طرح بسیار مهم تحول سلامت در سطح کشور اجرایی شد که این طرح در استان بوشهر نیز به خوبی اجرا شد و نتایج بسیار خوبی را در پی داشت.

معاون سابق درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: در گذشته مشکلاتی را در زمینه اعتبارات و بودجه داشتیم ولی سال گذشته هیچ کمبودی در این زمینه وجود نداشت و توانستیم همه برنامه‌های ابلاغی را اجرایی کنیم.

وی به ابلاغ سیاست‌های کلی نظام سلامت از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و ادامه داد: همکاری‌های سازمان‌های بیمه‌گر و حمایت‌های دولت باعث شد که شاهد رضایت‌مندی بالایی در این زمینه باشیم.

نظرات مختلف را در تصمیم‌گیری‌ها مد نظر قرار می‌دهیم

معاون جدید درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز در این آئین با تقدیر از تلاش های دکتر کشمیری در زمان عهده‌داری این مسئولیت، اظهار داشت: دکتر کشمیری فردی توانمند بود و تلاش می‌کنیم که از تجربیات ایشان نهایت استفاده را ببریم.

دکتر سید سجاد اقبالی اضافه کرد: همه تلاش خود را برای خدمات‌دهی مناسب به مردم به کار خواهیم گرفت و از همه ظرفیت‌ها در این راستا استفاده می‌کنیم.

وی با اشاره به استفاده از نظرات مختلف برای دستیابی به موفقیت، ادامه داد: استفاده از نظرات و گرفتن مشورت در کارها می‌تواند نقش مهمی در دستیابی به موفقیت بیشتر  داشته باشد.

لازم به ذکر است که در این آئین ضمن تقدیر از تلاش‌های دکتر سعید کشمیری، دکتر سید سجاد اقبالی به عنوان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر معرفی شد.

کد خبر 2528585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha