۱۹ فروردین ۱۳۹۴، ۹:۱۹

رضایی:

برنامه توسعه پالایشگاه نفت کرمانشاه را با جدیت دنبال می کنیم

برنامه توسعه پالایشگاه نفت کرمانشاه را با جدیت دنبال می کنیم

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه گفت: استان نیازمند ارتقای ظرفیت پالایش مجموعه پالایشگاه نفت کرمانشاه است و برنامه توسعه این مجموعه را با جدیت دنبال می کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه، ابراهیم رضایی بابادی که صبح امروز همراه با دیگر مدیران ارشد استان به منظور بازدید از پالایشگاه نفت کرمانشاه در این مجموعه حضور یافته بود، با تاکید بر این نکته که احداث پالایشگاه آناهیتا هیچ منافاتی با ادامه کار این پالایشگاه ندارد، اظهار داشت: برنامه توسعه پالایشگاه نفت کرمانشاه باید به شکلی دنبال شود که در آینده این مجموعه با بیشترین ظرفیت، بالاترین کیفیت و بهترین تکنولوژی به فعالیت بپردازد.

وی افزود: خوشبختانه این پالایشگاه هیچگونه آلودگی زیست محیطی و یا صوتی برای شهر کرمانشاه ندارد و به عنوان صنعت سبز مورد تقدیر قرار گرفته است.  

در ادامه مدیر عامل پالایشگاه نفت کرمانشاه عنوان کرد: از زمان آغاز به کار دولت تدبیر و امید، گام های بلندی در جهت توسعه کشور برداشته شده است.

صید محمد جمشیدی افزود: با تصویت احداث  پالایشگاه آناهیتا در سال ۸۵، پالایشگاه کرمانشاه از هرگونه امکان توسعه کمی و کیفی محروم ماند، اما با خصوصی شدن این مجموعه خوشبختانه دوباره موضوع توسعه در دستور کار جدی قرار گرفته است.

مدیرعامل پالایشگاه نفت کرمانشاه ادامه داد: هم اکنون این پالایشگاه با ظرفیت ۲۵ هزار بشکه در روز به فعالیت می پردازد و طرح مطالعات تولید ۴۵ هزار بشکه در روز نیز به اتمام رسیده است که در صورت اجرا شدن این طرح استان کرمانشاه از واردات محصولات نفتی بی نیاز خواهد شد.

کد خبر 2528868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha