۱۹ فروردین ۱۳۹۴، ۱۳:۰۹

مدیرعامل انجمن به مهر خبرداد:

جلسه انتخاب هیئت مدیره انجمن تصویرگران به حدنصاب نرسید

جلسه انتخاب هیئت مدیره انجمن تصویرگران به حدنصاب نرسید

قرار بود پیش از سال جدید اعضای هیئت مدیره مشخص شوند اما تعداد اعضای شرکت‌کننده در جلسه مطابق با مفاد اساسنامه انجمن نبود.

علی هاشمی شهرکی، مدیرعامل انجمن فرهنگی تصویرگران در گفتگو با خبرنگار مهر و در پاسخ به این‌‌که آیا جلسه هیئت مدیره برگزار و اعضای جدید معرفی شدند یا نه گفت: جلسه به حدنصاب نرسید. قرار بود پیش از سال جدید اعضای هیئت مدیره مشخص شوند اما تعداد اعضای شرکت‌کننده در جلسه مطابق با مفاد اساسنامه انجمن نبود.

به گفته این تصویرگر، طبق اساسنامه انجمن فرهنگیتصویرسازان باید نصف بعلاوه یک نفر از اعضای انجمن در جلسه هیئت مدیره شرکت کنند. ما حدود ۱۹۰ عضو داریم اما حدود ۴۰ نفر از کسانی که حق رای دارند و عضو پیوسته انجمن هستند نه وابسته در جلسه شرکت کرده بودند.

هاشمی در پاسخ به این‌که جلسه بعدی انتخاب هیئت مدیره چه زمان برگزار می‌شود گفت: هنوز تاریخ دقیق این جلسه مشخص نیست. برای ما بهتر است که پنج‌شنبه، عصر باشد تا تعداد بیشتری از اعضا شرکت کنند اما باید خانه هنرمندان هم امکان این را داشته باشد که آن روز و آن زمان، فضایی را به ما اختصاص دهند.

جلسه انتخاب هیئت مدیره انجمن فرهنگی تصویرسازان هر دو سال یک بار برگزار می‌شود تا پنج نفر به عنوان اعضای هیئت مدیره و دو نفر علی‌البدل و یک بازرس و یک نفر به عنوان علی‌البدل او انتخاب شوند. علی هاشمی شهرکی، کیانوش غریب‌پور، کمال طباطبایی، علیرضا گلدوزیان و بنفشه طباطبایی اعضای کنونی هیئت مدیره هستند.

به گفته مدیرعامل انجمن فرهنگی تصویرگران، سیاستگذاری‌های کلان برعهده اعضای هیئت مدیره است. یعنی بیمه، کپی‌رایت، حضور تصویرگران در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی، مسابقه‌های تصویرگری و... و. مواردی است کهاعضای هیئت مدیره به آن توجه می‌کنند.

کد خبر 2529000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha