۱۹ فروردین ۱۳۹۴، ۱۴:۰۶

حق پرور:

مراکز درمانی نیروهای مسلح استان بوشهر توسعه می‌یابد

مراکز درمانی نیروهای مسلح استان بوشهر توسعه می‌یابد

بوشهر - مدیر کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان بوشهر گفت: مراکز درمانی نیروهای مسلح استان بوشهر توسعه می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا حق‌پرور صبح چهارشنبه در نشست با استاندار بوشهر اظهار داشت: ارائه خدمات مناسب به جامعه هدف را با جدیت در دستور کار داریم و در این راستا خدمات متنوعی ارائه می‌شود و هدف ما کسب رضایت جامعه هدف است.

وی از افزایش کیفیت خدمات ارائه شده توسط مجموعه تامین اجتماعی نیروهای مسلح خبر داد و بیان داشت: از اولویت‌های این سازمان باید به افزایش تنوع خدمات و جلب رضایتمندی افراد تحت پوشش اشاره کرد که به نتایج خوبی نیز در این راستا دست یافته‌ایم.

مدیر کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان بوشهر از اجرای چند طرح مهم درمانی توسط این سازمان خبر داد و اضافه کرد: مراکز درمانی نیروهای مسلح استان بوشهر توسعه می‌یابد.

راه‌اندازی بخش‌های جدید تخصصی در بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های تخصصی

وی همچنین از ایجاد و راه‌اندازی بخش‌های جدید تخصصی در بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های تخصصی این سازمان خبر داد و تصریح کرد: از همه ظرفیت‌ها برای ارائه خدمات مناسب استفاده خواهیم کرد.

حق‌پرور در ادامه از جایگزینی کارت الکترونیکی و هوشمند به جای دفترچه کاغذی خبر داد و افزود: برون‌سپاری را به صورت جدی در دستور کار داریم و اولین مجوعه‌ای هستیم که اسناد پزشکی را واسپاری کرده‌ایم و به صورت جدی دنبال برون‌سپاری واقعی هستیم.

وی یکی از برنامه‌های مهم سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان بوشهر را اجرایی کردن نسخه الکترونیک عنوان کرد و گفت: در مجموعه تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان شاهد نوآوری‌ها و ابتکارات خوبی هستیم و امسال برای گسترش و تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان تلاش ویژه‌ای خواهیم داشت.

کد خبر 2529244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha