۲۱ فروردین ۱۳۹۴، ۱۰:۲۷

بهتاش صناعی‌ها در گفتگو با مهر:

در تدارک فیلم جدید هستم/ یک فیلمنامه در ایران یکی در سوئد

در تدارک فیلم جدید هستم/ یک فیلمنامه در ایران یکی در سوئد

بهتاش صناعی‌ها که فیلم اولش با نام «احتمال باران اسیدی» هنوز پروانه نمایش دریافت نکرده است، روی دو فیلمنامه که یکی در ایران و دیگری در سوئد می‌گذرد، کار می‌کند.

بهتاش صناعی‌ها کارگردان فیلم سینمایی «احتمال باران اسیدی» در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه پروانه نمایش این فیلم سینمایی هنوز صادر نشده است، توضیح داد: برای صدور پروانه نمایش یک سری اصلاحات به فیلم خورده که البته این موضوع قابل حل است و در حال مذاکره در این زمینه هستیم.

وی با اشاره به اینکه بهترین زمان برای اکران «احتمال باران اسیدی» اواخر شهریور ماه و پاییز است، بیان کرد: امیدوارم بتوانیم این فیلم را در زمان مناسب اکران کنیم.

این کارگردان جوان ادامه داد: تا امروز تعدادی از جشنواره های خارجی پیشنهاد حضور این فیلم را داده اند که متاسفانه به دلیل ان که تا امروز پروانه نمایش بین المللی آن نیز صادر نشده نمی توانیم برای حضور خارجی برنامه ریزی کنیم.

وی درباره دیگر فعالیت های خود در حوزه سینما توضیح داد: به همراه مریم مقدم همسرم روی دو پروژه مختلف سینمایی در حال کار هستیم. یکی از این پروژها قرار است در ایران ساخته شود و نگارش این پروژه به پایان رسیده و در حال بازنویسی است. این فیلم یک اثر تراژیک و مانند فیلم قبلی ما یک فضای تراژدی، شاعرانه و مینیمال را دنبال می کند.

صناعی ها در پایان گفت: پروژه دیگر ما که در حال نگارش فیلمنامه آن هستیم، داستان تنهایی آدم ها است که این بار این داستان در کشور سوئد رخ می دهد و عوامل فیلم همه سوئدی هستند. هرچند نمی دانم کدام یک از این دو فیلم زودتر برای فیلمبرداری آماده می شوند، اما آنچه که مشخص است حتما در سال جاری یکی از دو فیلم جلوی دوربین می رود.

کد خبر 2529382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha