۲۰ فروردین ۱۳۹۴، ۱۰:۳۰

برگزاری مسابقات در اردیبهشت؛

افزایش ۳برابری حضور طلاب در مسابقات قرآنی

افزایش ۳برابری حضور طلاب در مسابقات قرآنی

مدیر دفتر قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه از افزایش سه برابری حضور طلاب در مسابقات سراسری قرآن و حدیث حوزه‌های علمیه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام علی مقنی نصرآبادی با اشاره به برگزاری ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن و حدیث حوزه‌های علمیه، اظهار کرد: آزمون این دوره  از مسابقات در رشته‌های حفظ قرآن و حدیث، قرائت تحقیق و ترتیل، دعاخوانی، اذان و فرازخوانی قرآن اسفندماه سال گذشته به صورت سراسری و همزمان در مراکز استان‌ها برگزار شد.

وی با اشاره به افزایش ثبت نام این دوره از مسابقات نسبت به سال‌های قبل، افزود: بیش از ۱۰ هزار ثبت نام از طریق سایت دفتر قرآن و عترت و معاونت‌های تهذیب مدیریت‌های استانی حوزه‌های علمیه انجام شد.

مدیر دفتر قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه تصریح کرد: امسال نسبت به سال‌های گذشته استقبال بسیار خوبی از این مسابقات انجام شد که در نهایت شاهد افزایش ۳ برابری حضور طلاب نسبت به سال  گذشته بودیم.

حجت‌الاسلام مقنی نصرآبادی، زمان برگزاری مرحله کشوری این مسابقات را ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت  سال جاری اعلام کرد و گفت: بیش از ۱۲۰ نفر به مرحله نهایی راه یافته‌اند که باهم به رقابت خواهند پرداخت.

وی، با بیان اینکه مرحله کشوری ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن و حدیث حوزه های علمیه  در باغ موزه دفاع مقدس استان همدان برگزار خواهد شد، یادآورشد: امسال این آزمون در سطح کیفی بسیاری بالایی طراحی شده و در حاشیه آن هم برنامه های متنوعی برگزار خواهد شد.

کد خبر 2529673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha