۲۱ فروردین ۱۳۹۴، ۱۵:۰۵

بازسازی فیلمی کمدی بر صحنه تئاتر

«روز موش‌خرما» سال ۲۰۱۷ در برادوی اجرا می‌شود

«روز موش‌خرما» سال ۲۰۱۷ در برادوی اجرا می‌شود

تئاتر موزیکال «روز موش‌خرما» بر اساس فیلمی کمدی با همین نام که در سال ۱۹۹۳ و با بازی بیل مورای ساخته شد، برای اجرا در تئاتر برادوی آمریکا در سال ۲۰۱۷ تولید می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم کمدی «روز موش‌خرما» بر اساس داستانی از روالد دال و با بازی بیل مورای و اندی مک‌داول در سال ۹۳ اکران شد. این اثر کمدی که بر اساس جشن روز موش‌خرما در آمریکا شکل گرفت، به ماجرای اتفاقاتی می‌پردازد که برای یک گزارشگر تلویزیونی شرایط آب و هوایی رخ می‌دهند. در این فیلم گزارشگر تلویزیونی با بازی مورای بعد از ارائه یک گزارش و سفر به شهری دیگر، در شرایط بد آب و هوایی گرفتار می‌شود و این اتفاق باعث گرفتار شدن او در یک روز تکراری می‌شود. او بر خلاف دیگر انسان‌ها، به صورت مداوم یک روز را زندگی می‌کند.

حال قرار است تئاتر موزیکال «روز موش‌خرما» با کارگردانی متیو وارچوس و توسط تیم موفق تولیدکننده تئاتر موزیکال «ماتیلدا» که از آثار پرفروش و مخاطب تئاتر موزیکال جهان است، تولید و در سال ۲۰۱۷ در تئاتر برادوی نیویورک اجرا شود. 

ماجرای روز موش‌خرما یا روز گراندهاگ در خصوص یک باور آمریکایی مبنی بر این است که در این روز موش‌خرمای آمریکایی از سوراخ بیرون می‌آید، اگر هوا ابری باشد به این معنی است که بهار نزدیک است، اگر هوا آفتابی باشد و سایه خود را ببیند به داخل سوراخ برمی‌گردد و زمستان ۶ هفته دیگر طول می‌کشد.

کد خبر 2530170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha