۲۲ فروردین ۱۳۹۴، ۱۴:۲۱

مادران و همسران شهدای شهرستان فردیس تجلیل شدند

مادران و همسران شهدای شهرستان فردیس تجلیل شدند

فردیس - در آیینی از ۲۴۴ تن از مادران و همسران شهدای شهرستان فردیس تجلیل و قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، همایش باشکوه تجلیل از مادران و همسران شهدای شهرستان فردیس پیش از ظهر امروز با حضور جمع بزرگ از خانواده شهدا و تنی چند از مسئولان این شهرستان برگزار و از ۲۴۴ تن از مادران و همسران شهدای شهرستان فردیس تجلیل و قدردانی شد.

مجتبی قاسمی مسئول هیئت رزمندگان اسلام فردیس در سخنانی در این آیین با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: سبک زندگی این بانوی گرامی اسلامی الگویی برای تمام ابعاد زندگی زنان و مردان عالم است و مادران و همسران شهدای ما نیز در پرورش فرزندان خود بدون شک از شیوه زندگی ائمه اطهار (ع) پیروی کرده اند.

وی با بیان اینکه اگر رشادت های شهدا نبود امروز ایران اسلامی استقلال و امنیت نداشت، گفت: مادران شهدا عفت و پاکدامنی و مجاهدت و ایثار را از این بانونی گرامی اسلام آموختند و در تربیت فرزندان خود به کار بردند.

قاسمی مادران و پدران شهدا را دارای مقامی والا دانست و گفت: این افراد بهترین عزیزان خود را در راه حفظ اسلام ایثار کردند و جایگاهی بس بلندمرتبه دارند.

این مسئول یادآور شد: براساس بررسی ها ۵۴ درصد مادران و پدران شهدا در شهرستان فردیس دعوت حق را لبیک گفته اند و امروز در میان ما نیستند.

مسئول هیئت رزمندگان فردیس در بخشی دیگر از سخنانش تصریح کرد: اگر امروز استکبار جهانی ناگزیر از نشستن پای میز مذاکره با مسئولان جمهوری اسلامی ایران است، این افتخار مرهون پایداری و استقامت خانواده شهدا در دوران دفاع مقدس است.

وی در پایان گفت: باتوجه به اینکه مادران و همسران شهدا نقش ارزنده ای در طول هشت سال دفاع مقدس همپای رزمندگان داشته اند این برنامه ادای دین کوچکی به سالها صبر و نجابت مادران و همسران شهدا است.

کد خبر 2530782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha