۲۳ فروردین ۱۳۹۴، ۱۵:۲۴

خسرویار مطرح کرد:

تیم ملی کوراش ایران در قبضه ورزشکاران خراسان شمالی

تیم ملی کوراش ایران در قبضه ورزشکاران خراسان شمالی

بجنورد- رییس هیئت جودووکوراش خراسان شمالی با اشاره به اعلام ترکیب تیم ملی کوراش ایران اعزامی به مسابقات آسیایی گفت: به غیر از یک ورزشکار، تمامی کوراش کاران ومربیان تیم ملی کوراش از خراسان شمالی هستند.

کوروش خسرویار در گفتگو با خبرنگار مهر، از اعلام ترکیب تیم ملی کوراش ایران اعزامی به رقابت های قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۵ خبر داد و افزود: تیم ملی کوراش ایران با ترکیبی کامل در رقابتهای قهرمانی آسیا ۲۰۱۵ شرکت می کند.

وی با اشاره به این که رقابتهای کوراش قهرمانی آسیا  طی روزهای پنجم و ششم اردیبهشت ماه به میزبانی لبنان برگزار می شود، اضافه کرد: بر اساس تصمیم کادر فنی تیم ملی، هفت کوراش کار به این مسابقات اعزام می شوند که شش نفر از آنها از خراسان شمالی انتخاب شده اند.

خسرویار اظهار کرد: بر این اساس سعید رضائیان در وزن ۶۰- کیلوگرم، مصطفی دلیریان در وزن ۶۶- کیلوگرم، هادی قدیمی در وزن ۷۳- کیلوگرم، الیاس علی اکبری در وزن ۸۱- کیلوگرم، یونس ولیزاده در وزن ۹۰- کیلوگرم، علی محمدنیا در وزن ۱۰۰- کیلوگرم و حمید قلی حسنقه در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم ترکیب تیم اعزامی به مسابقات بیروت را تشکیل می دهند.

به گفته وی مسئولیت هدایت تیم ملی کوراش در مسابقات آسیایی را رضا مهنانی، مربی ارزنده جودو و کوراش خراسان شمالی به عنوان سرمربی برعهده دارد.

خسرويار که خود به عنوان داور به رقابت های کوراش قهرمانی آسیا اعزام می شود، افزود: حسین علی اکبری، مربی کوراش استان نیز به عنوان کمک مربی تیم ملی کوراش ایران در مسابقات آسیایی را همراهی خواهد کرد.

رییس هیئت جودو و کوراش خراسان شمالی گفت: بر این اساس به غیر از حمید قلی حسنقه، کوراش کار تیم ملی در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم، مابقی کوراش کاران و مربیان تیم ملی کوراش از خراسان شمالی انتخاب شده اند.

وی یادآور شد: اردوی آماده سازی کوراش کاران از  پانزدهم فروردین ماه امسال به میزبانی خراسان شمالی و در محل خانه جودو مجموعه ورزشی شهید علیدخت بجنورد آغاز شده و تا اول اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 2532649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha