۲۳ فروردین ۱۳۹۴، ۱۶:۵۹

اخبار امنیتی عراق/

هلاکت دو عامل انتحاری در صلاح‌‌الدین/ وقوع انفجار در غرب بغداد

هلاکت دو عامل انتحاری در صلاح‌‌الدین/ وقوع انفجار در غرب بغداد

هلاکت دو عامل انتحاری عضو گروه تروریستی داعش و وقوع انفجار در منطقه‌ای واقع در غرب پایتخت عراق از مهم‌ترین تحولات امنیتی این کشور به شمار می‌رود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سومریه نیوز، نظامیان ارتش عراق امروز دو عامل انتحاری عضو گروه تروریستی داعش را که قصد داشتند در منطقه «القادسیه» عملیات تروریستی انجام دهند، به هلاکت رساندند.

از سوی دیگر وقوع یک انفجار تروریستی در روستای «النصر» واقع در غرب بغداد به کشته شدن دو غیرنظامی و زخمی شدن هفت تَن دیگر انجامید.

رسانه های عراقی نیز از کشته شدن یکی از سرکرده های ارشد داعش به همراه دو نفر از معاونانش در منطقه «الحجاج» واقع در شهر تکریت خبر می دهند.

نظامیان ارتش عراق همچنین عملیات اعضای گروه تروریستی داعش برای ورود به بخشی از شهر رمادی در استان الانبار را ناکام گذاشتند.

در همین حال آخرین تحولات میدانی از استان الانبار حاکی از درگیری های شدید میان نظامیان ارتش عراق و تروریست های داعش در برخی نقاط این استان است.

این تحولات در حالی است که جنگنده های ائتلاف بین المللی ضد داعش همچنان به بمباران مواضع این گروه تروریستی در الانبار و دیگر استان های عراق ادامه می دهند.

کد خبر 2532682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha