۲۳ فروردین ۱۳۹۴، ۱۷:۱۳

در دومین روز از رقابت های تکواندو نوجوانان:

یک طلا و دو برنز حاصل تلاش تکواندو کاران البرز در مسابقات آسیایی

یک طلا و دو برنز حاصل تلاش تکواندو کاران البرز  در مسابقات آسیایی

کرج –رئیس هیئت تکواندو استان البرز از کسب سه مدال در دومین روز از هشتمین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی نوجوانان آسیا توسط تکواندو کاران البرزی خبر داد.

محمد نوذری در گفتگو با مهر با اعلام این خبر دافزود: این رقابتها با حضور ۲۳۰ تکواندوکار از ۲۴ کشور در سالن “دانشگاه تایپه” چین تایپه در حال برگزاری ست و پیش از ظهر امروز تکواندوکار استان البرز بر روی شیاپچانگ مسابقات آسیایی رفته و با اقتدار صاحب یک مدال طلا و دو برنز شدند.

رئیس هیئت تکواندو استان افزود: هادی تیران ولی پور کاپیتان تیم ملی تکواندو نوجوانان نیز به عنوان آخرین نماینده استان ابتدا ۱۲ بر ۳ از سد قزاقستان گذشت، سپس نماینده لبنان را ۱۲ تایی کرده و در مرحله نیمه نهایی فیلیپین را ۱۰ بر صفر از پیش رو برداشت.

تیران در فینال این رقابتها با غلبه بر نماینده کره جنوبی مقتدرانه بر سکوی قهرمانی وزن ۵۹- کیلوگرم ایستاد.

وی همچنین در توضیح چگونگی روند رقابتهای آسیایی امروز گفت: از بین نوجوانان دختر ملی پوش البرزی، مبینا بابالو تنها نماینده نوجوان استان که در وزن پنجم به رقابت پرداخت، برابر نماینده قزاقستان با نتیجه ۱۸ بر ۹ به برتری رسید و سپس فیلیپین را با نتیجه ۵ بر یک از پیش رو برداشت که متاسفانه در راند طلایی نتیجه را به تکواندو کار تایلند واگذار کرد و به مدال برنز بسنده کرد.

همچنین علی رضا علیاری دیگر نماینده استان البرز در وزن ششم، ابتدا ویتنام را ۱۳ بر یک شکست داده و با اقتدار برابر نماینده ماکائو با نتیجه ۱۵ بر ۳ به برتری رسید.

وی افزود: علی رضا در ادامه  رقابت با چین تایپه با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ از مدال نقره جا ماند و بر سکوی سوم ایستاد.

به گفته محمد نوذری، آرش تبریزی هم به عنوان عضو تیم ملی در این رقابتها حاضر بود که در بازی نخست با شکست در برابر حریف خویش از دور رقابتها کنار رفت.

هدایت تیم ملی تکواندو نوجوانان را وحید عبداللهی و محمدرضا یاری به عنوان مربی از استان البرز بر عهده داشتند.

کد خبر 2532708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha