۲۴ فروردین ۱۳۹۴، ۱۳:۲۰

خوشرفتار در گفتگو با مهر:

ورزشکاران معلول نیازمند حمایت در زمینه اشتغال هستند

ورزشکاران معلول نیازمند حمایت در زمینه اشتغال هستند

قم - مدیر باشگاه ایثار قم با بیان اینکه برنامه‌ای برای احداث مجموعه ورزشی تخصصی جانبازان و معلولان در قم تدوین کرده‌ایم، گفت: ورزشکاران معلول نیازمند حمایت در زمینه اشتغال هستند.

علی خوشرفتار در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ورزش جانبازان و معلولان در قم وارد سی امین سال فعالیت خود شده اما فعالیت معلولان در بخش ورزشی کماکان با چالش‌های خاص خود روبرو است.

وی افزود: باشگاه ایثار قم علاوه بر برنامه‌های ورزشی، فعالیت‌های فرهنگی را که امروز کمتر در فضای ورزش قهرمانی مشاهده می‌شود در دستور کار قرار داده است که نمونه آن برگزاری محافل مذهبی با استقبال ۵ هزار نفری مردم قم بود.

مدیر باشگاه ایثار قم گفت: ورزش جانبازان و معلولان باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد زیرا هیئت‌های ورزشی این قشر، باید در رشته‌های گوناگون فعالیت کنند اما دارای بودجه و امکانات محدود هستند و این ورزشکاران با وجود این مشکلات باز هم در میادین بین المللی نظیر مسابقات پارالمپیک و پارآسیایی افتخار آفرین می‌شوند.

خوشرفتار بیان داشت: ورزشکاران معلول نیازمند حمایت در زمینه اشتغال هستند و خواسته ما از مسئولان این است که فکری برای اشتغال این ورزشکاران مدال آور و قهرمانان استانی و کشوری شود.

وی عنوان کرد: باشگاه ماهان تندیس قم امسال با حمایت مالی به کمک ما آمد و شاید اگر حمایت این باشگاه نبود موفق به کسب عنوان قهرمانی سوپرلیگ بسکتبال با ویلچر نمی‌شدیم و با توجه به اینکه مالک این باشگاه حدود ۲ میلیارد تومان برای ورزش قهرمانی هزینه کرده، انتظار می‌رود تسهیلاتی برای بخش خصوصی در نظر گرفته شود.

مدیر باشگاه ایثار قم تصریح کرد: پس از قهرمانی در سوپرلیگ کشور به مسابقات بین المللی امارات دعوت شدیم که نیمی از بودجه سفر ما به امارات تامین شد اما نیمی دیگر مسکوت باقی ماند و فرصت حضور در این مسابقات بین المللی را از دست دادیم.

خوشرفتار افزود: برنامه‌ای برای احداث مجموعه ورزشی تخصصی جانبازان و معلولان در قم تدوین کرده‌ایم که اقداماتی برای تهییه زمین آن انجام شده اما برای نهایی کردن آن به همکاری مسئولان نیاز داریم.

کد خبر 2533113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha