۲۴ فروردین ۱۳۹۴، ۱۶:۵۲

سالاری:

آلبوم توانمندی‌های هنرمندان استان بوشهر تهیه می‌شود

آلبوم توانمندی‌های هنرمندان استان بوشهر تهیه می‌شود

بوشهر - استاندار بوشهر با تاکید بر حمایت از هنرمندان استان بوشهر، گفت: آلبوم توانمندی‌های هنرمندان استان بوشهر تهیه می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری صبح دوشنبه در حمع هنرمندان استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر در عرصه هنر دارای ظرفیت‌های بالایی است و باید تلاش کنیم که با حمایت از فعالان عرصه هنر استان، زمینه را برای توسعه هنر در استان فراهم سازیم.

وی خواستار حمایت همه مسئولان حوزه فرهنگی هنری از هنرمندان استان بوشهر شد و اضافه کرد: تلاش داریم تا با برنامه‌ریزی مناسب برای رفع دغدغه‌ها و مشکلات و تامین نیازهای هنرمندان استان بوشهر گام برداریم.

استاندار بوشهر یکی از مهمترین وظایف مسئولان حوزه فرهنگی هنری را رفع محدودیت‌های فعالیت هنرمندان دانست و افزود: استفاده از هنرمندان استان در برنامه‌های هنری باید مد نظر قرار بگیرد.

وی به برخی محدودیت ها برای حمایت از هنرمندان اشاره کرد و ادامه داد: تلاش ما افزایش اعتبارات حمایت از آثار هنرمندان استان بوشهر است و به صورت ویژه‌ای از هنرمندان بومی استان بوشهر حمایت خواهیم کرد.

پروژه‌های نیمه‌تمام فرهنگی هنری استان بوشهر تکمیل می‌شود

سالاری بر حمایت از فعالیت های هنرمندان در چارچوب قانون تاکید کرد و بیان داشت: فعالیت‌های فرهنگی و هنری هنرمندان استان بوشهر که دارای مجوز قانونی هستند بدون نگرش‌های سیاسی و جناحی حمایت می‌شوند.

وی از هنرمندان به عنوان فرهیختگان جامعه یاد کرد و با اشاره به راه‌اندازی اتاق فکر ویژه هنرمندان استان بوشهر، گفت: آلبوم توانمندی‌های هنرمندان استان بوشهر تهیه می‌شود تا توانمندی این هنرمندان به خوبی در جامعه معرفی شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های فرهنگی هنری نیمه تمام استان بوشهر از اولویت‌های استان است، افزود: به منظور بهبود وضعیت طرح‌های فرهنگی هنری در استان، اعتبارات ویژه ای تخصیص می‌یابد.

کد خبر 2533551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha