۲۴ فروردین ۱۳۹۴، ۱۶:۵۳

ماحوزی مطرح کرد:

امسال ۴ سینمای دیجیتال در استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود

امسال ۴ سینمای دیجیتال در استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود

بوشهر - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: امسال چهار سینمای دیجیتال در استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیده ماحوزی بعد از ظهر دوشنبه در همایش هفته هنر انقلاب اسلامی در بوشهر اظهار داشت: حمایت ویژه از هنرمندان و فعالان این عرصه را به صورت جدی در دستور کار داریم و در این راستا از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه هنرمندان به جایگاه واقعی خود دست نیافته‌اند، افزود: یکی از مهمترین مشکلات فعالان حوزه هنری استان بوشهر، کمبود اعتبارات و امکانات است که همه مسئولان باید از هنرمندان حمایت کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر به تلاش ویژه استاندار بوشهر برای حمایت از هنرمندان استان اشاره کرد و ادامه داد: امیدواریم با پیگیری‌های صرت گرفته امسال شاهد افزایش اعتبارات طرح‌های فرهنگی و هنری باشیم.

وی با تاکید بر اینکه کمک‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در چاپ و نشر کتاب نویسندگان پاسخگوی مطالبات آنها نیست، گفت: سال گذشته ۱۰۰ میلیون تومان برای حمایت از هنرمندان استان تخصیص یافت که ۸۰ درصد آن از وزارتخانه و ۲۰ درصد در استان تامین شد.

ساخت مجتمع‌های فرهنگی هنری و سالن‌های پلاتو در بوشهر

ماحوزی اضافه کرد: به منظور توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و هنری در استان نیز تلاش‌های زیادی صورت گرفته است و مجتمع‌های فرهنگی هنری و سالن‌های پلاتو برای استفاده هنرمندان استان در دست ساخت است.

وی از تدوین و تولید شش فیلم توسط هنرمندان استان بوشهر در سال گذشته خبر داد و افزود: استان بوشهر در عرصه فیلم‌سازی دارای جایگاه ویژه ای است و تلاش داریم که حمایت مناسبی از این هنرمندان صورت بگیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه امسال چهار سینمای دیجیتال در استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود، تاکید کرد: امیدواریم با افزایش اعتبارات در این بخش، بتوانیم حمایت ویژه‌ی از هنرمندان استان داشته باشیم.

کد خبر 2533555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha