۲۵ فروردین ۱۳۹۴، ۱۴:۲۴

سردار ریحانی:

مادران شهدا الگوپذیری از حضرت زهرا (س) را در عمل نشان داده اند

مادران شهدا الگوپذیری از حضرت زهرا (س) را در عمل نشان داده اند

کرمانشاه- فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، حضرت زهرا (س) را به عنوان بهترین الگو برای تمامی انسان ها معرفی کرد و گفت: مادران شهدا الگوپذیری از این بانوی بزرگوار را در عمل اثبات کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار بهمن ریحانی پیش از ظهر سه شنبه در اولین جشنواره اسوه های صبر و مقاومت که در تالار شهید بهشتی کرمانشاه برگزار شد، حضرت زهرا (س) را الگویی برای تمامی مردان و زنان عالم عنوان کرد و گفت: مادران شهدا پیروی از این بانوی بزرگوار را در رفتار و با عمل خود اثبات کرده اند.

وی به نقش مهم زنان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در دوران دفاع مقدس زنان کشور ما با تکیه بر حضرت زهرا (س) و تمسک جستن از این الگوی مقدس وارد جنگ شدند که این نشان از بصیرت و آگاهی آنان از وجود مقدس حضرت زهرا (س) دارد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) خاطر نشان کرد: امروز کشور ما به برکت وجود خانواده های معظم شهدا که مصداقهای واقعی اتحاد هستند، با افتخار و سربلندی در همه چالش ها و در مقابل همه تهدیدات دشمن محکم ایستاده است.

این مقام مسئول خانواده شهدا را یک گنجینه مهم در اختیار کشور عنوان و تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم در راستای تکریم خانواده های معظم شهدا تلاش کنیم.

وی خاطر نشان کرد: اگر مردم ایران در برخی موارد دارای اختلاف سلیقه باشند، در زمینه اهداف و آرمانهای شهدا و احترام به خانواده شهدا اختلافی ندارند که این بهترین عامل وحدت در جامعه ما محسوب می شود و تا زمانی که بر اساس این اعتقاد و این محور حرکت کنیم سربلند خواهیم ماند.

سردار ریحانی افزود:‌ آنچه که امروز باعث عصبانیت و سینه چاک شدن دشمنان ما شده است همین حرکت یکپارچه ملت ایران بر اساس اعتقادات ارزشی و تفکرات معنوی حول محور شهدا است.

وی در ادامه به انتخاب شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» اشاره کرد و افزود: تحقق این موضوع موجب پیشرفت کشور و رفع بسیاری از مشکلات خواهد شد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) با تأکید بر اینکه خواست شهدا نیز همین همدلی و هم زبانی است، ادامه داد: اگر به وصیتنامه های شهدا نگاه کنیم خواهیم دید که همه آنها با محور قرار دادن اتحاد، همدلی و ولایت مداری، مردم کشور را توصیه کرده اند زیرا این بستر می تواند زمینه ساز افتخارات زیادی برای ملت ایران شود.

ریحانی اظهار داشت: بهترین، زیبا ترین و مهمترین بستری که می تواند مظهر همدلی و همزبانی باشد، شهدا هستند.

 

کد خبر 2534171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha