۲۶ فروردین ۱۳۹۴، ۹:۴۹

همایش منطقه ای شورای فرهنگ عمومی در خراسان شمالی برگزار می شود

همایش منطقه ای شورای فرهنگ عمومی در خراسان شمالی برگزار می شود

بجنورد- دبیر شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی از برگزاری همایش منطقه ای شورای فرهنگ عمومی استان با حضور حجت الاسلام شاهمرادی، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور خبر داد.

حسین ثابت قدم وحید در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به سفر حجت الاسلام حسین شاهمرادی، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور به خراسان شمالی در هفته آینده خبر داد و افزود: دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور سی ام و سی و یکم فروردین ماه جاری به این استان سفر می کند.

وی اضافه کرد: نشست با استاندار، نشست با امام جمعه بجنورد و رئیس شورای فرهنگ عمومی استان، نشست با دبیر شورای فرهنگ عمومی استان و همچنین برگزاری همایش منطقه ای شورای فرهنگ عمومی استان از جمله برنامه های روز اول سفر دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور به این استان هستند.  

ثابت قدم وحید اظهار داشت: حضور در گلزار شهدا و حرم مطهر امام زاده سید عباس(ع)، نشست با اصحاب فرهنگ و هنر و برپایی نشست خبری با خبرنگاران از اهم برنامه های روز دوم سفر حجت الاسلام شاهمرادی به این استان به شمار می روند.

وی با اشاره به این که خراسان شمالی یکشنبه و دوشنبه هفته آینده میزبان حجت الاسلام شاهمرادی، دبیرشورای فرهنگ عمومی کشور خواهد بود، افزود: همایش منطقه ای شورای فرهنگ عمومی استان نیز با حضور حجت الاسلام شاهمرادی برگزار می شود.

 

کد خبر 2534673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha