۲۶ فروردین ۱۳۹۴، ۱۳:۴۴

جیک جیلنهال فروشنده «مغازه کوچک وحشت» شد

جیک جیلنهال فروشنده «مغازه کوچک وحشت» شد

جیک جیلنهال قرار است در نمایش موزیکال «مغازه کوچک وحشت» که بر اساس فیلم موزیکالی با همین نام در سال ۱۹۸۶ توسط فرانک اوز ساخته شده، اولین بازی خود در تئاتر موزیکال را تجربه کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، جیلنهال که در آخرین تجربیات بازیگری خود در حوزه درام در سینما در فیلم «شب‌گرد» و در تئاتر نیز بازی در نمایش «صور فلکی» را کارنامه کاری خود دارد، این بار قرار است در نقش «سیمور» که شخصیت جوانی گلفروش در نمایش موزیکال «مغازه کوچک وحشت» به ایفای نقش بپردازد.

«مغازه کوچک وحشت» نوشته چارلز گریفیث اولین بار در سال ۱۹۶۰ با کارگردانی راجر کورمن در قالب فیلمی سینمایی ساخته شد. بعد از آن و در سال ۱۹۸۲ نمایشنامه‌ای موزیکال از روی این اثر نوشته شد. فرانک اوز در سال ۱۹۸۶ بر اساس نمایشنامه موزیکال نوشته شده «مغازه کوچک وحشت»، فیلمی موزیکال را با همین نام کارگردانی کرد.

کارگردانی نسخه جدید تئاتر موزیکال «مغازه کوچک وحشت» بر عهده دیک اسکانلان است. جیک جیلنهال و تاران کیلام نیز که به همراه هم اولین تجربه بازیگری در تئاتر برادوی را در نمایش «صور فلکی» سپری کردند، با «مغازه کوچک وحشت» اولین بازی خود در تئاتر موزیکال را تجربه خواهند کرد.

این نمایش موزیکال در مرکز تئاتر موزیکال برادوی نیویورک روی صحنه خواهد رفت.

کد خبر 2534961

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha