۲۶ فروردین ۱۳۹۴، ۱۴:۱۳

صفایی بوشهری:

هیچ بیگانه‌ای نمی‌تواند در فکر تجاوز به مرزهای استان بوشهر باشد

هیچ بیگانه‌ای نمی‌تواند در فکر تجاوز به مرزهای استان بوشهر باشد

بوشهر - نماينده ولی فقيه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مرزهای دریایی و هوایی استان بوشهر در حوزه های مختلف آنچنان مستحکم است که هیچ بیگانه ای نمی تواند فکر تجاوز از استان به ایران داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومي دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر، در آستانه ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر با آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار کردند.

نماينده ولی فقيه در استان و امام جمعه بوشهر در این دیدار اظهار داشت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، محبوب ترین نیروهای مسلح در جهان هستند.

وی با بیان اینکه تمام اعمال و مأموریت های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، عبادت است، افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تنها نیروی است که متصل به منبع وحی، رسالت و امامت است.

حضرت آيت الله صفايی بوشهری عنوان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران، ارتشی الهی است که فرماندهی الهی دارد و در راستای تحقق اهداف الهی مجاهدت و تلاش می کند.

نماینده مقام معظم رهبری در استان بیان داشت: در ایران تاکنون هیچگاه ارتشی به اقتدار ارتش کنونی نداشته ایم و این در پرتو انقلاب اسلامی ایران، هدایت های فرمانده کل قوا و مجاهدت های فرماندهان و پرسنل این ارتش است.

وی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با دارا بودن چند شاخصه مهم نظامی از جمله ایمان، تقوا، روح معنویت، مجاهدت نظامی برگرفته از دین اسلام و مکتب اهل بیت، دارا بودن دانش نرم افزاری و برنامه ریزی، توانمندی رو به تزاید عرصه سخت افزاری، توانمندی فوق العاده در عرصه تجهیزات زمینی، اقتدار و قدرت در اجرای برنامه های نظامی، همدلی با ملت و پشتیبانی ملت از نیروهای مسلح و داشتن فرماندهان بسیار با ایمان و با دانش و مقتدر و در رأس آنها مقام معظم رهبری فرماندهی کل قوا؛ از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، یک نیروی مسلح و ارتشی ممتاز در جغرافیای نظامی جهان ساخته است.

آيت الله صفايی بوشهری همچنین اظهار داشت: در استان بوشهر با وجود مبارک نیروهای مسلح، ارتش، سپاه و بسیج و هماهنگی مردمی که در استان بین مردم و نیروهای مسلح وجود دارد، فضایی به وجود آورده که خط مقدم دفاع مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران در مقابل تجاوز بیگانگان است.

وی در پایان ابراز داشت: مرزهای دریایی و هوایی استان بوشهر در حوزه های مختلف آنچنان مستحکم است که هیچ بیگانه ای نمی تواند فکر تجاوز از استان به ایران داشته باشد و این در پرتو تلاش های فرماندهان و پرسنل عزیز و صبر و تحمل خانواده ها و هماهنگی ها و همدلی های موجود در استان است.

لازم به ذکر است که در این دیدار، لوح یادبود ناوشکن شهید دریابان نقدی به نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر اهدا شد.

کد خبر 2535060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha