۲۶ فروردین ۱۳۹۴، ۱۵:۳۸

آمادگی پاکستان برای خرید محصولات رادیو و تلویزیون ایران

آمادگی پاکستان برای خرید محصولات رادیو و تلویزیون ایران

رایزن فرهنگی سفارت پاکستان در تهران با مشاور رییس سازمان و مدیرکل امور بین الملل صدا و سيما، دیدار و گفتگو كرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه دیدار رایزن فرهنگی سفارت پاکستان در تهران با مشاور رییس سازمان و مدیرکل امور بین الملل صدا وسیما، صبح امروز ۲۶ فروردین با هدف گسترش روابط رسانه‌ای ایران و پاكستان تشكیل شد.

محمد مظفر حسین جعفری رایزن فرهنگی سفارت پاکستان در تهران ضمن ابراز خوشحالی از این ملاقات و تبریک سال نو با اشاره به مشترکات فراوان فرهنگی، زبانی و مذهبی میان دو کشور ایران و پاکستان زمینه گسترش روابط دو جانبه مخصوصا روابط رسانه‌ای را مساعد دانست.

وی با اشاره به تولیدات فراوان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از اعلام آمادگی شرکت‌های رسانه‌ای و شبکه‌های تلویزیونی دولتی و خصوصی این کشور برای خرید و پخش این محصولات و همچنین صدور محصولات رسانه‌ای پاکستان برای پخش از شبکه‌های سازمان صداوسیما خبر داد.

رایزن فرهنگی سفارت پاکستان در تهران

در ادامه این ملاقات عباس ناصری طاهری ضمن خیر مقدم به رایزن فرهنگی سفارت پاکستان از ایده گسترش روابط و داد و ستد میان رسانه‌های دو کشور استقبال کرد.

وی ضمن بر شمردن شرایط حساس منطقه و نیز توطئه‌های موجود برای بدنام کردن اسلام نقش رسانه‌های دو طرف برای خنثی کردن این طرح‌ها را حیاتی دانست.

مشاور رییس سازمان و مدیرکل اموربین الملل صدا و سیما در ادامه با اشاره به مشترکات فراوان فرهنگی میان ایران و پاكستان آن را زمینه ساز گسترش همکاری‌های رسانه‌ای میان دو کشور دانست.

وی ضمن اشاره به توان فنی و آموزشی سازمان صداوسیما آمادگی این سازمان را برای برگزاری دوره‌های آموزشی و همچنین انتقال تجارب به طرف مقابل اعلام كرد.

کد خبر 2535150

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha