۲۶ فروردین ۱۳۹۴، ۱۹:۳۰

رازانی خبر داد:

مجوز انسداد چاههای غیر مجاز در لرستان صادر شد

مجوز انسداد چاههای غیر مجاز در لرستان صادر شد

خرم آباد - دادستان خرم آباد از صدور مجوز انسداد تمامی چاه های غیر مجاز در استان خبر داد.

‌به گزارش خبرنگار مهر، سعید رازانی عصر چهارشنبه در کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری به مصوبات جلسه گذشته این کمیته و اجرایی شدن بخش قابل توجهی از آنها اشاره کرد و اظهار داشت: در سال ۹۳ این کمیته اقدامات زیادی برای حمایت از سرمایه گذاران صورت داده که امیدواریم این روند در سال جاری نیز ادامه یابد.

وی بیان داشت: در سالی که به فرموده رهبر معظم رهبری با عنوان "دولت و ملت، همدلی و هم زبانی" نامگذاری شده است می توانیم با همدلی و همکاری همه مسئولان ذیربط در بحث مسائل اقتصادی به اهداف مورد نظر کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاران دست پیدا کنیم.

دادستان خرم آباد عنوان کرد: برای حمایت از واحدهای تولیدی استان و خرید محصولات این واحدها در داخل، بازرسی استان موظف شد نظارت مستمری را در اجرای مناقصه ها بعمل آورد و در صورت مشاهده تخلف یا مشکل اقدامات لازم را انجام دهد که این امر تا کنون صورت گرفت.

رازانی افزود: قراردادهای مشارکت بین بانک ها و واحدهای تولیدی مطابق مصوبه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاران بررسی و نتیجه به دادستان ها و روسای دادگستری های استان ابلاغ شد.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود از صدور مجوز انسداد تمامی چاه های غیر مجاز در استان خبر داد و گفت: مجوز انسداد تمامی چاه های غیر مجاز در استان صادر شده و منصوبات آن ها جمع آوری شد.

دادستان خرم آباد افزود: به پلیس راهنمایی و رانندگی استان دستور داده شده است از تردد خودروهایی که دارای وسایل حفاری غیر مجاز چاه هستند جلوگیری به عمل آورند.

کد خبر 2535262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مسعود ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
      0 0
      برای انسداد چاه غیر مجاز مجوز لازم نیست ، این حرف شما شبیه این است که بگوییم برای گرفتن دزدها دستور دستگیری صادر شد. غیرمجاز اسمش رویش هست یعنی غیرقانونی و باید طبق قانون برخورد شود و مجوز دوباره لازم نیست!