۲۹ فروردین ۱۳۹۴، ۱۳:۱۳

مهر گزارش می دهد:

رژه نیروهای مسلح در شاهرود برگزار شد/ ۲۹ فروردین یادآور رشادت ها

رژه نیروهای مسلح در شاهرود برگزار شد/ ۲۹ فروردین یادآور رشادت ها

شاهرود - همزمان با سالروز گرامیداشت نیروی زمینی ارتش، مراسم رژه یگان های نمونه موتوری و پیاده لشکر تکاور ذوالفقار شاهرود، تیپ ۲۵۸ شهید پژوهنده چهلدختر و نیروی انتظامی مستقر در شاهرود برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار سمنان پیش از ظهر شنبه در مراسم سان و رژه نیروهای مسلح استان سمنان بمناسبت روز ارتش در شاهرود، با اشاره به مشکلات کشور پس از پیروزی انقلاب در رویارویی با جریان های نفاق و ضد انقلاب، گفت: این ملت با تدابیر رهبر انقلاب و به کمک ارتش جمهوری اسلامی ایران بر ارزش های خود ایستادگی و توطئه های دشمنان را خنثی کرد.

محمد وکیلی با تاکید بر اینکه از روز اول پیروزی انقلاب اسلامی تحریم های ناجوانمردانه ای برای این ملت به اجرا گذاشته شده تصریح کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی فرزندان این مرز و بوم در عرصه های مختلف علمی پیشرفت کرده و امروز توانسته ایم در تمام بخش ها، علم و دانش را به پیش ببریم.

وی همچنین با اشاره به اینکه پس از رحلت امام خمینی دشمنان داخلی و خارجی پیوسته می کوشیدند مشکلات منطقه را به داخل کشور بکشانند، بیان کرد: این ملت با هدایت و رهبری مقام معظم رهبری تمام این مسائل را پشت سر گذاشته و در تمام جبهه های نظامی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی حرکت های خوبی انجام داده اند.

رژه نیروهای مسلح در شاهرود

حضور پررنگ ملت ایران در جبهه دیپلماسی

استاندار سمنان حضور پررنگ ملت ایران را در جبهه دیپلماسی افتخار بزرگی دانست و ابراز داشت: امروز تمام قدرت های بزرگ در یک طرف میز مذاکره هستند و نمایندگان این ملت با عزت و اقتدار در طرف دیگر خواسته های مردم ایران را بیان می کنند.

وکیلی پیام جشن مردم ایران در نوروز ۹۴ را معرفی دین اسلام بعنوان دین وحدت، برادری، صلح و آزادی دانست و تاکید کرد: ملت ایران برای استقبال از آمریکا جشن نگرفته است بلکه به همه دنیا اعلام کرد که اسلام هراسی و ایران هراسی دیگر معنی ندارد و مردم ایران بزرگی و عزت خود را با هیچ چیز عوض نمی کنند.

وی افزود: ما امروز یکی از امن ترین کشورهای منطقه هستیم و دشمنان دریافته اند که ایران قوی تر از آن است که آشوب های منطقه مشکلی برای آن ایجاد کند.

رژه نیروهای مسلح در شاهرود

پرچم انقلاب به دست صاحب اصلی آن حضرت ولی عصر (عج) خواهد رسید

مقام عالی دولت در استان سمنان، با اشاره به پیروزی مردم عراق، سوریه، لبنان و فلسطین در رویارویی با دشمنان اسلام خاطرنشان کرد: امروز مردم عراق با توجه به اینکه هشت سال در مقابل این ملت جنگیدند اما ابراز میکنند که پیروزی هایشان به کمک فرماندهان نظامی ایران است.

وکیلی با بیان اینکه حرکت های شکل گرفته در یمن همانند روزهای اول پیروزی انقلاب اسلامی در ایران است افزود: اگر کودتای خائنانه در مصر انجام نمیشد امروز مردم مصر هم در کنار این حرکت انقلابی بودند.

وی خاطر نشان کرد: ما امروز افتخار می کنیم که پرچم انقلاب به دست رهبری مقتدر و شجاع است و امیدواریم به کمک نیروهای دلاور نظامی این مرز و بوم انقلاب خود را حفظ کنیم تا به صاحب اصلی آن حضرت ولی عصر (عج) بسپاریم.

رژه نیروهای مسلح در شاهرود

۲۹ فروردین یادآور رشادت های ارتشیان است

ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان سمنان نیز در این مراسم، با اشاره به ۲۹فروردین سالروز آجا، گفت: این روز بزرگ یادآور رشادت ها و دلاوری های بزرگمردان ارتش جمهوری اسلامی است که در همه عرصه ها اعم از نظامی، اقتصادی، تکنولوژی، فرهنگی و ... حضور داشته است.

امیر سرتیپ دوم ستاد مجید زارع، با بیان اینکه برخی در ابتدای انقلاب قصد انحلال ارتش را داشتند، بیان داشت: برخی در ابتدای انقلاب قصد داشتند تا ارتش را از بدنه انقلاب جدا سازند اما در عمل مشاهده می شود که ارتش بازوی توانمند انقلاب اسلامی است.

وی افزود: ارتش نعمت انقلاب اسلامی است و این مهم باعث می شد تا برخی دشمنان نظام جمهوری اسلامی اسلامی، نسبت به انحلال آن سخن پراکنی کنند زیرا این معاندان توانمندی های این نیروی خدایی در خدمت به انتقلاب مردم ایران را مشاهده کرده بودند.

رژه نیروهای مسلح در شاهرود

 ارتش بر فکرها و اندیشه های باطل ضد نظام خط بطلان کشید

فرمانده ستاد لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار با اشاره به اهمیت ارتش در تاریخ معاصر ایران، بیان داشت: در این بهبوهه عناد و دشمنی با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود که امام راحل با بصیرت روز ۲۹ فروردین ماه را به نام روز ارتش نامگذاری کردند تا بر همه ادعاهای دشمنان پایان ببخشند.

سرتیپ زارع خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره بر فکرها و اندیشه های باطل ضد کشور و نظام خط بطلان کشیده است.

وی در خاتمه افزود: ارتش در دوران طلایی دفاع مقدس و در همه عرصه های جنگ تحمیلی وظیفه خود را به خوبی ایفا کرد و وجود بیش از ۴۰۰ شهید ارتش در استان سمنان، نشانه بارز این مهم است.

کد خبر 2536559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha