۳۰ فروردین ۱۳۹۴، ۱۲:۱۱

در شهرستان امیدیه/

کارگاه آمادگی المپیاد دانش آموزی علوم برگزار شد

کارگاه آمادگی المپیاد دانش آموزی علوم برگزار شد

امیدیه - کارگاه آمادگی ششمین المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو در شهرستان امیدیه واقع در استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این کارگاه صبح امروز به همت پژوهش سرای دانش آموزی و آزمایشگاه مرکزی فرزانگان شهرستان امیدیه به منظور آماده سازی داوطلبان ششمین المپیاد دانش آموزی نانو اقدام به برگزاری کارگاه اموزشی نانو در محل سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش شهرستان با حضور دکتر علیرضا اصلانی عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران و مدرس ستاد نانو انجام پذیرفت.

در این کارگاه مطالب آموزشی منطبق بر سرفصل های المپیاد نانو، آزمایش های نانو نیز به منظور آشنایی ملموس دانش آموزان با این فناوری صورت گرفت. این برنامه به صورت رایگان و با حمایت های ستاد توسعه فناوری نانو ریاست جمهوری برگزار شد و علاوه بر دانش آموزان، دبیران و مسئولان آموزش و پرورش شهرستان در این برنامه حضور دارند.

در ابتدای برنامه، محمدرضا چمن نژادیان رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان امیدیه ضمن تقدیر از دانش آموزان و همچنین مسئولان پژوهش سرا و اداره آموزش و پرورش، دانش آموزان را به تلاش و جدیت در تحصیل علم و دانش به ویژه فناوری های نوین دعوت کردند.

وی در ادامه افزود: دانش آموزان، آینده سازان ایران اسلامی بوده و وظیفه مسئولان حمایت و خدمت برای رشد مطلوب آنها دانست.

در پایان این کارگاه آموزشی، یک محصول نانو توسط دکتر اصلانی تولید و مورد مشاهده حاضران در این برنامه آموزشی قرار گرفت و مورد تحسین و تشویق دانش آموزان و مسئولان حاضر در این کارگاه آموزشی واقع شد.

کد خبر 2537294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha