۳۱ فروردین ۱۳۹۴، ۱۳:۴۸

چارکی:

چهار زمین چمن مصنوعی در بوشهر روز شوراها افتتاح می‌شود

چهار زمین چمن مصنوعی در بوشهر روز شوراها افتتاح می‌شود

بوشهر - سرپرست شهرداری بوشهر گفت: چهار زمین چمن مصنوعی در بوشهر روز شوراها افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ایمان چارکی صبح دوشنبه در نشست شورای اسلامی شهر بوشهر اظهار داشت: برنامه‌های متعددی را برای بهبود وضعیت شهری در مرکز استان داریم و امیدواریم با اجرای این طرح‌ها شاهد رضایت‌مندی شهروندان باشیم.

وی اضافه کرد: توسعه برنامه‌های عمرانی را در دستور کار داریم و امسال برنامه‌های عمرانی به گونه‌ای اجرا می‌شود که روند اجرا و میزان پیشرفت فیزیکی طرح‌ها در زمان لازم قابل ارائه باشد.

سرپرست شهرداری بوشهر به تلاش‌های صورت گرفته برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی در مرکز استان اشاره کرد و افزود: چهار زمین چمن ورزشی در پارک‌های شغاب، هنرمند، دانش و والفجر در دست اجرا داریم.

آسفالت کوچه‌های خاکی بوشهر با همیاری شهروندان

وی به روند اجرای این طرح‌ها اشاره کرد و گفت: زمین چمن پارک شغاب در مرحله فنس‌کشی است و چمن مصنوعی در پارک‌های هنرمند، دانش و والفجر زیرسازی انجام شده است که امیدواریم در روز شوراها روز نهم اردیبهشت شاهد افتتاح این طرح‌ها باشیم.

چارکی در ادامه از آسفالت کوچه‌های خاکی بوشهر به عنوان یکی از طرح‌های بسیار مهم در دست اجرا یاد کرد و ادامه داد: با همیاری شهروندان، کوچه‌های خاکی شهر بوشهر آسفالت می‌شود که جا دارد از همیاری شهروندان تقدیر کنیم.

سرپرست شهرداری بوشهر با اشاره به دریافت ۲۰ درصد همیاری از اهالی کوچه‌های خاکی، اضافه کرد: ۸۰ کوچه خاکی شهر بوشهر با دریافت همیاری از شهروندان آسفالت می‌شود.

کد خبر 2538301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha