۳۱ فروردین ۱۳۹۴، ۲۱:۱۵

لاریجانی تأکید کرد:

احداث بیمارستان هزار تختخوابی قم هر چه زود‌تر آغاز شود

احداث بیمارستان هزار تختخوابی قم هر چه زود‌تر آغاز شود

قم - رئیس مجلس شورای اسلامی بر آغاز عملیات اجرایی احداث بیمارستان هزار تختخوابی قم تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر علی باریجانی غروب دوشنبه در جمع مسئولان دانشگاه علوم پزشکی قم و مسئولان بیمارستان نکویی، بر لزوم فراهم آوردن بسترهای لازم جهت ورود بخش خصوصی به حوزه بهداشت و درمان تأکید کرد و توصیه کرد از ظرفیت خیرین نیز در این بخش استفاده شود. 

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: چندین نفر در حوزه بخش خصوصی آمادگی سرمایه گذاری برای احداث بیمارستان در قم را دارند که باید مشکلاتی که با آن مواجه هستند مورد بررسی قرار گرفته و در صورت نیاز با ارائه تسهیلات بانکی از آنان حمایت شود. 

لاریجانی در ادامه با تاکید بر این که بیمارستان هزار تختخوابی قم که از سوی بخش خصوصی احداث خواهد شد هر چه زود‌تر باید مقدمات عملیات اجرایی آن فراهم شود، افزود: در صورت احداث این بیمارستان که در منطقه خوبی هم ساخته خواهد شد مشکلات استان قم تا ۲۰ سال آینده در زمینه درمان برطرف می‌شود. 

وی در ادامه با بیان اینکه بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی دانشگاه آزاد اسلامی قم نیز که پیشرفت ۵۰ درصدی دارد باید مورد پیگیری قرار گیرد افزود: از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی می‌خواهیم که هر چه زود‌تر مشکلات احداث این بیمارستان را برطرف کنند و من از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی این موضوع را پیگیری خواهم کرد. 

لاریجانی بیان کرد: استان قم در زمینه کمبود نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان نیز با مشکلاتی مواجه است که با توجه به عقب افتادگی‌های موجود از مسئولان وزارت بهداشت می‌خواهیم تا سهم بیشتری به استان قم برای جبران این عقب افتادگی تخصیص دهند.

کد خبر 2538656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha