۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۱۶

حجت الاسلام ایزانلو:

ثبت نام اعتکاف در خراسان شمالی آغاز شد

ثبت نام اعتکاف در خراسان شمالی آغاز شد

بجنورد- معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از آغار ثبت نام متقاضیان اعتکاف در این استان از اول اردیبهشت ماه خبر داد و افزود: نام نویسی تا دهم این ماه به صورت اینترنتی ادامه دارد.

حجت الاسلام بابامحمد ایزانلو در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: نام نویسی از متقاضیان شرکت در مراسم معنوی اعتکاف در خراسان شمالی از اول اردیبهشت ماه(امروز) آغاز شده و تا دهم این ماه ادامه دارد.

وی با بیان این که امسال ثبت نام اعتکاف تنها به صورت اینترنتی انجام می شود، افزود: علاقه مندان به شرکت در مراسم اعتکاف در خراسان شمالی می توانند با مراجعه به وب سایت تبیان خراسان شمالی به آدرس http://www.tebyan-bojnurd.ir/default نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

حجت الاسلام ایزانلو اضافه کرد: امسال مراسم اعتکاف در استان همزمان با سراسر کشور طی روزهای ایام البیض؛ سیزدهم تا پانزدهم رجب، مصادف با دوازدهم، سیزدهم و چهاردهم اردیبهشت ماه در ۱۱۰ مسجد شهری و روستایی برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: امسال هزینه ثبت نام هر نفر در آیین اعتکاف استان مبلغ ۳۰ هزار تومان در نظر گرفته شده که این مبلغ صرف ارائه خدمات تغذیه ای به معتکفان در طول سه روز اعتکاف می شود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: پیش بینی می شود امسال بیش از ۱۰ هزار نفر در استان خراسان شمالی برای شرکت در آیین اعتکاف نام نویسی کنند.

حجت الاسلام ایزانلو اعزام روحانیان مبلغ، اجرای برنامه های قرآنی، برگزاری گفتمان های دینی، برپایی حلقه های صالحان و مسابقات فرهنگی، تلاوت روزانه سوره یس بعد از نماز صبح و بین نماز ظهر و عصر، اصلاح قرائت نماز، هماهنگی با قاریان و مرتلین حاضر در مراسم به‌ منظور تلاوت سوره‌ها و آیات قرآن کریم مربوط به اعمال ام داود، اجرای زنده اذان در مساجد و ... را از جمله برنامه های پیش بینی شده از سوی نهاد تبلیغات اسلامی به منظور غنابخشی به مراسم اعتکاف امسال ذکر کرد.

کد خبر 2539045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha