۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۸:۳۴

جعفری در گفتگو با مهر خبر داد:

بررسی مشکلات فرهنگیان در کمیسیون آموزش و تحقیقات/افزایش ضریب حقوق

بررسی مشکلات فرهنگیان در کمیسیون آموزش و تحقیقات/افزایش ضریب حقوق

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از بررسی مشکلات فرهنگیان با حضور وزیر آموزش و پرورش خبر داد و گفت: باید مشکل پایه حقوق و نظام رتبه بندی معلمان بررسی شود.

قاسم جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات اظهار داشت: در جلسه امروز قرار بود آقای لاریجانی حضور یابد که به خاطر مشکلاتشان این برنامه لغو شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: در جلسه امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش مشکلات استانهای مازندران و خراسان شمالی در حوزه آموزش و پرورش و با حضور معاونان وزیر علوم مشکلات این دو استان در حوزه آموزش عالی بررسی شد.

وی با اشاره به سفر اعضای کمیسیون طی هفته های گذشته به دو استان مازندران و خراسان شمالی گفت: مشکلات این دو استان در حوزه آموزش و پرورش و آموزش عالی مورد بررسی قرار گرفت.

وی از جلسه کمیسیون با وزیر آموزش وپرورش طی هفته آتی جهت بررسی مشکلات معلمان خبر داد و افزود: این مشکلات باید در دو حوزه پایه و ضریب حقوق و همچنین نظام رتبه بندی بررسی شود.

جعفری خاطرنشان کرد: بر اساس گزارشات وزیر آموزش و پرورش، در سال ۹۴ ضریب حقوق فرهنگیان از ۸۰۰ امتیاز به ۱۳۰۰ امتیاز ارتقا یافته که موجب افزایش خوبی در حقوق آنها خواهد شد.

کد خبر 2539449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha