۲ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۹:۴۴

کهریزی با مهر مطرح کرد:

برنامه های سفر دو روزه وزیر اقتصاد و دارایی به استان کرمانشاه

برنامه های سفر دو روزه وزیر اقتصاد و دارایی به استان کرمانشاه

کرمانشاه- مدیر کل امور اقتصادی ودارایی استان کرمانشاه برنامه های سفر وزیراقتصاد به این استان رااعلام کرد وگفت: بازدید ازمناطق ویژه اقتصادی شهرستان های قصرشیرین واسلام آباد غرب ازجمله این برنامه هااست.

جهانبخش کهریزی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به سفر وزیر اقتصاد و دارایی به کرمانشاه در روز پنج شنبه سوم اردیبهشت ماه، افزود: سفر آقای طیب نیا به استان دو روزه خواهد بود.

وی افزود: وزیر اقتصاد، صبح روز پنج شنبه وارد کرمانشاه شده و توسط استاندار و دیگر مسئولان استانی مورد استقبال قرار خواهد گرفت و پس از آن با آیت الله علما امام جمعه کرمانشاه دیدار خواهد کرد.

کهریزی، بازدید از ادارات کل امور اقتصادی و دارایی و امور مالیاتی را از دیگر برنامه های روز نخست سفر وزیر اقتصاد به کرمانشاه عنوان کرد و گفت: جلسه اختصاصی وزیر با استاندار، نمایندگان مجلس و مدیران استانی از دیگر برنامه های این روز است.

مدیر کل امور اقتصادی ودارایی استان کرمانشاه، حضور در جلسه شورای اداری و دیدار با فعالان بخش خصوصی استان را پایان بخش برنامه های اولین روز سفر وزیر اقتصاد به کرمانشاه عنوان کرد.

وی از سفر طیب نیا به شهرستان قصرشیرین در روز دوم سفر وی به استان کرمانشاه خبر داد و گفت: وزیر اقتصاد در این سفر از پایانه مرزی و منطقه ویژه اقتصادی قصرشیرین و همچنین پایانه خسروی بازدید خواهد کرد.

کهریزی یادآور شد: طیب نیا پس از آن به شهرستان اسلام آباد غرب رفته و از منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان نیز بازدید می کند.

 

کد خبر 2539703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha