۱ خرداد ۱۳۸۲، ۹:۱۴

با حضور فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي:

آئين بزرگداشت بيستمين سالگرد شهادت شهيد محمد بروجردي برگزار شد

آئين بزرگداشت بيستمين سالگرد شهادت شهيد محمد بروجردي برگزار شد

آئين بزرگداشت بيستمين سالگرد شهادت سردار سپاه اسلام شهيد "محمد بروجردي" فرمانده قرارگاه حمزه سيدالشهداء امروزدر سالن همايش هاي سازمان حج و زيارت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري مهر، در اين آيين كه با حضور سردار سرلشگر سيد يحيي رحيم صفوي فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، سردار سرتيپ اسماعيل احمدي مقدم جانشين نيروي مقاومت بسيج، خانواده گرانقدر و جمعي از همرزمان و همسنگران آن شهيد والامقام برگزار شد،  سردار احمدي مقدم  در سخناني با تجليل از شخصيت والاي فرمانده سپاه اسلام سردار سرلشگر محمد بروجردي گفت: شخصيت شهيد بروجردي فراتر از سپاه و حتي تصور همه ما است و همرزمان شهيد و همه ما بر خود لازم مي دانيم كه ياد و نام او را گرامي بداريم.

وي تاكيد كرد: پس از گذشت بيست سال بايد ببينيم تا چه اندازه راه اين شهيد را پيموده ايم و تا چه ميزان از اين شهيد فاصله گرفته ايم.

سردار احمدي مقدم در ادامه با بيان خاطراتي از زندگي و ايثارگري هاي آن شهيد گرانقدر خاطرنشان كرد: نورانيت و معنويت اين شهيد بزرگوار همه اطرافيانش را تحت تاثير قرار داده بود و همه از اين معنويت بهره مي بردند.

وي تصريح كرد: بروجردي مصداق دست نيافتني يك پاسدار اسلام بود كه همه وجود خود را وقف خدمت به مردم و اسلام كرده بود.

جانشين فرماندهي نيروي مقاومت بسيج اضافه كرد: بروجردي مريد حضرت امام (ره) بود و اگر امروز نيز در قيد حيات بود مريد با اخلاق مقام معظم رهبري مي بود.

کد خبر 2552

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha