۲ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۹:۵۰

آیت الله شاهچراغی:

عملکرد دولت یازدهم در بخش بهداشت و درمان قابل تقدیر است

عملکرد دولت یازدهم در بخش بهداشت و درمان قابل تقدیر است

سمنان - نماينده ولی فقيه در استان سمنان هفته سلامت را فرصت مناسب برای آگاهی بخشی به مردم نسبت به نعمت بزرگ سلامتی دانست و گفت: عملکرد دولت یازدهم در بخش بهداشت و درمان قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار مهر، آيت الله سید محمد شاهچراغي عصر چهارشنبه در ديدار رئيس و جمعی از پرسنل دانشگاه علوم پزشكي سمنان گفت: هفته سلامت فرصت مناسبی است تا بتوانیم مردم را نسبت به نعمت بزرگ سلامتی آگاه کنیم چرا که سلامتی و صحت از مهمترین نعماتی است که خداوند به ما ارزانی داشته است.

وی همچنين ارتقاي سلامت دين و سلامت اخلاق را نيز يکي از مهمترين مسائل اساسي انسان برشمرد و اظهار داشت: امیداواریم طبق فرمایش امام زین العابدین (ع)  از سلامت بدنی، دینی و اخلاقی برخوردار باشیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری ضمن اشاره به خدمات بخش بهداشت و درمان کشور پس از انقلاب اسلامی، گفت: عملکرد دولت یازدهم در این بخش قابل تقدیر است.

رئيس دانشگاه علوم پزشكي سمنان نیز در این دیدار ضمن اشاره به عملکرد این دانشگاه گفت: مقوله امنیت و سلامت مواد غذایی مسئله مهمی است و شعار امسال سازمان بهداشت جهانی «ایمنی غذا از مزرعه تا سفره» است و باید تلاش کنیم تا اطمینان کامل از سلامت غذایی مردم ایجاد شود.

دكتر مهدی شادنوش همچنين به طرح تحول نظام سلامت در بخش بهداشت دهان و دندان اشاره كرد و گفت: در این طرح کودکان و نوجوانان چهار تا ۱۴ سال، زنان باردار و مادران شیرده، تحت پوشش قرار می گیرند.

وی در خاتمه تصریح کرد: هدف از این طرح این است تا که بتوانيم ۴۰ از میزان پوسیدگی دندان هاي گروه هدف را كاهش دهيم.

کد خبر 2560023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha