۳ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۹:۴۶

در سال گذشته/

خیران ۲۴ میلیارد تومان به ایتام خراسان شمالی کمک کردند

خیران ۲۴ میلیارد تومان به ایتام خراسان شمالی کمک کردند

بجنورد- معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: در طول سال گذشته حامیان خیر بیش از ۲۴ میلیارد تومان به ایتام این استان کمک کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن نعمتی صبح پنج شنبه در جلسه معاونت حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان شمالی از کمک ۲۴۸ میلیارد و ۳۳۶ میلیون ریالی حامیان در سال ۹۳ به ایتام این استان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه هدف از اجرای طرح اکرام ایتام کمک به ایتام نیازمندان و حل مشکلات آنها است، تصریح کرد: در طول اجرای این طرح خدمات متعددی با همکاری حامیان و خیرین به ایتام تحت حمایت ارائه شده است.

معاون حمایت وسلامت خانواده کمیته امداد خراسان شمالی با اعلام اینکه در حال حاضر بیش از پنج هزار و ۱۲۳ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان هستند، افزود: تعداد حامیانی که هم اکنون با کمیته امداد در این طرح همکاری دارند بالغ بر ۲۶ هزار نفر است.

وی با اشاره به نحوه همکاری حامیان در طرح اکرام ایتام اظهار کرد: در قالب این طرح حامیان به صورت اینترنتی و یا مراجعه به دفاتر این نهاد با کمیته امداد همکاری می کنند.

نعمتی در پایان ضمن تقدیر از مشارکت و همراهی مطلوب مردم استان در طرحهای اجرایی این نهاد تصریح کرد: در سال جاری نیز یکی از اولویت‌های کمیته امداد بهره‌گیری از مشارکت‌های مردمی و خیرین در امر کمک‌رسانی به نیازمندان است.

کد خبر 2560148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha