۳ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۳:۱۴

صبح امروز برگزار شد/

تجمع طلاب و روحانیان خراسان شمالی در اعتراض به جنایات آل سعود

تجمع طلاب و روحانیان خراسان شمالی در اعتراض به جنایات آل سعود

بجنورد- تجمع اعتراض آمیز طلاب و روحانیان خراسان شمالی در محکومیت اقدامات و جنایات رژیم آل سعود در یمن با حضور صدها نفر از حوزویان این استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح پنج شنبه صدها نفر از طلاب و روحانیان خراسان شمالی در محکومیت جنایات رژیم آل سعود و کشتار مسلمانان بی گناه یمن از سوی دژخیمان این رژیم در مدرسه علمیه امام صادق(ع) بجنورد تجمع کردند.

این تجمع از ساعت ۱۰ صبح در محل حوزه علمیه امام صادق(ع) بجنورد با حضور روحانیان و طلاب مدارس علمیه مختلف خراسان شمالی و با سخنرانی حجت الاسلام رضا نوی، امام جمعه موقت بجنورد برگزار می شود.

طلاب و روحانیان شرکت کننده در این تجمع اعتراضی با فریاد زدن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، و ... خشم و انزجار خود از اقدامات و جنایات رژیم آل سعود با حمایت اسراییل و آمریکا اعلام کردند.

همچنین تجمع کنندگان در این مراسم با سردادن شعارهای "آل سعود ننگت باد، آمریکا مرگت باد"، "سعودی جنایت می کند، آمریکا حمایت می کند"، "رژیم آل سعود مجری امر یهود"، "انصار الله پیروز است، آل سعود نابود است"، "ای قاتل سعودی مرگت باد، مرگت باد" و ... جنایت‌های عربستان در حمله به یمن را محکوم و حمایت خود از مردم بی دفاع این کشور را اعلام کردند.

کد خبر 2560310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha