۴ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۸:۵۱

مصلح مطرح کرد:

دانشگاه خلیج فارس بوشهر نیازمند اراضی جدید است

دانشگاه خلیج فارس بوشهر نیازمند اراضی جدید است

بوشهر - رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر گفت: دانشگاه خلیج فارس بوشهر نیازمند اراضی جدید است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمجید مصلح عصر پنجشنبه در نشست مسئولان استان بوشهر اظهار داشت: یکی از نیازهای توسعه علمی، بهبود وضعیت زیرساخت‌های آموزشی به ویژه در بخش دانشگاهی است که باید توجه ویژه‌ای به دانشگاه‌ها شود.

وی در ارتباط با دانشگاه خلیج فارس بوشهر بیان داشت: دانشگاه خلیج فارس بوشهر دارای ۲۲۵ عضو هیئت‌علمی است که ۷۱ درصد از اعضای هیئت‌علمی استادیار به بالا هستند و نسبت اعضای هیئت‌علمی به کارمندان یک به ۳۳ است و نسبت هیئت علمی به دانشجویان یک به ۱۵ است که نسبت خوبی است.

رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر بر لزوم بهبود وضعیت تخصیص اعتبارات به دانشگاه تأکید کرد و افزود: در صورتی که روند تخصیص اعتبارات عمرانی دانشگاه متناسب نباشد، فاصله ما با دانشگاه‌های کشور بیشتر می‌شود.

کسب رتبه ۳۳ کارشناسی ارشد در بین دانشگاه‌های کشور

وی ادامه داد: دانشگاه خلیج فارس بوشهر هم اکنون دارای ۵۰ هزار متر مربع فضای آموزشی و ۵۵ هزار متر مربع فضای فرهنگی و خدماتی و رفاهی است و هم اکنون چند پروژه نیمه تمام به علت کمبود اعتبار داریم.

مصلح با بیان اینکه دانشگاه خلیج فارس در شهر بوشهر تنها ۲۵ هکتار زمین در اختیار دارد، تاکید کرد: در دشتستان مشکل اراضی نداریم ولی در شهر بوشهر نیازمند اراضی جدید هستیم.

رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر ادامه داد: ظرفیت خوابگاهی این دانشگاه نیز نسبت به ظرفیت دانشگاهی کم است و کمبود خوابگاه‌ها باعث شده تا توسعه را در حال حاضر متوقف کنیم.

کد خبر 2560569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha