۴ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۲۶

حاجیانی:

جشنواره ملی خلیج فارس به مدت سه روز در بوشهر برگزار می‌شود

جشنواره ملی خلیج فارس به مدت سه روز در بوشهر برگزار می‌شود

بوشهر - دبیر جشنواره ملی خلیج فارس گفت: جشنواره ملی خلیج فارس به مدت سه روز در بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز حاجیانی صبح جمعه در جمع خبرنگاران به برگزاری جشنواره ملی خلیج فارس در بوشهر اشاره کرد و اظهار داشت: شورای راهبردی برگزاری این جشنواره تشکیل شده است و کارهای خوبی نیز در این راستا صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه جشنواره ملی خلیج فارس در بوشهر در سه محور اصلی برگزار می‌شود، اضافه کرد: چهارمین همایش ملی خلیج فارس با عنوان خلیج فارس دریای فرصت‌ها برگزار می‌شود که تاکنون ۱۷۲ مقاله به این همایش رسیده است.

دبیر جشنواره ملی خلیج فارس ادامه داد: پنجمین جشنواره دانایی خلیج فارس نیز با محوریت نوآوری‌های حوزه نفت و گاز و پتروشیمی برگزار می‌شود که تاکنون ۱۵۱ طرح به جشنواره رسیده است و ۱۵ طرح انتخاب می‌شود.

وی با بیان اینکه به منظور پاسداشت روز ملی خلیج فارس برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان‌ها برگزار می‌شود، افزود: این برنامه‌ها به مدت سه روز از هشتم تا دهم اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

حاجیانی تاکید کرد: ویژه‌برنامه‌های مختلفی را در این سه روز در استان خواهیم داشت که می‌توان به برگزاری نمایشگاه اسناد و نقشه‌های خلیج فارس اشاره کرد که همواره دارای علاقمندان بسیار زیادی است.

وی ادامه داد: جشنواره غذای بومی و محلی، برنامه‌های قصه‌گویی خلیج فارس، ارائه کتاب‌ها و پایان‌نامه‌های خلیج فارس، راه‌اندازی موزه خلیج فارس، مانور جستجو و نجات و پویا نمایی و نقاشی از دیگر برنامه‌های ویژه خلیج فارس است.

کد خبر 2560679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha