۷ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۸:۵۰

فرزاد موتمن در گفتگو با مهر:

منتظر دریافت مجوز ساخت «آخرین بار کی سحر را دیدی؟» هستم

منتظر دریافت مجوز ساخت «آخرین بار کی سحر را دیدی؟» هستم

فرزاد موتمن در انتظار دریافت مجوز ساخت «آخرین بار کی سحر را دیدی؟» با موضوع اجتماعی و پس زمینه پلیسی است.

فرزاد موتمن که با «خداحافظی طولانی» در بخش ملی و در حال حاضر با همان فیلم در بخش بین الملل سی و سومین جشنواره فیلم فجر حضور دارد درباره فیلمنامه «آخرین بار کی سحر را دیدی؟» به خبرنگار مهر گفت: پس از ساخت فیلم «خداحافظی طولانی» فیلمنامه «آخرین بار کی سحر را دیدی؟» را به پایان رساندم و به شورای صدور پروانه نمایش تحویل داده ام و منتظر دریافت مجوز هستم.

وی ادامه داد: فیلمنامه «آخرین بار کی سحر را دیدی؟» یک درام اجتماعی با پس زمینه پلیسی است و اگر مشکی برای تولید ایجاد نشود این اثر را در سال جاری به تولید می رسانم.

موتمن با اشاره به حضور فیلم «خداحافظی طولانی» در بخش «سینمای سعادت» بخش بین‌الملل سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر بیان کرد: خوشحالم «خداحافظی طولانی» پس از حضور در بخش ملی جشنواره در بخش بین المللی نیز دیده می شود.

این فیلمساز در پایان با اشاره به تغییراتی که در فیلم «خداحافظی طولانی» برای نمایش در بخش بین الملل داده است، گفت: نمایش فیلم بدون تغییر خواهد بود ولی این نکته را باید متذکر شوم زمانی که این فیلم در بخش «سودای سیمرغ» جشنواره فیلم فجر نمایش داده شد، میکس صدای آن نهایی نشده بود اما برای نمایش در بخش بین الملل جشنواره میکس صدای «خداحافظی طولانی» را نهایی کردم.

کد خبر 2562715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha