۶ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۷:۲۵

برای تماشای دیدار پیکان و تراکتور سازی/

۴۰۰۰ نفر در ورزشگاه شهدای قدس حضور یافتند

۴۰۰۰ نفر در ورزشگاه شهدای قدس حضور یافتند

قدس-قریب به چهار هزار علاقمند به ورزش فوتبال با حضور در ورزشگاه شهدای شهر قدس از نزدیک دیدار تیم های تراکتور سازی و پیکان تهران را تماشا کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش روز پایانی هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور با انجام یک دیدار در ورزشگاه شهدای شهر قدس آغاز شد و طی آن تیم های تراکتور سازی تبریز و پیکان تهران به مصاف یکدیگر رفتند.

دو تیم با وضعیتی متفاوت پای به این مسابقه گذاشتند به طوری که پیکان تلاش می کرد تا با پیروزی مقابل تراکتور سازی تبریز از انتهای جدول رده بندی جدا شده و در طرف مقابل نیز شاگردان تونی اولیویرا می خواستند تا با کسب سه امتیاز این دیدار بار دیگر جایگاه خود را در صدر جدول رده بندی مسابقات تثبیت کنند.

تا پیش از برگزاری این دیدار تیم پیکان تهران با ۲۵ امتیاز در رده چهاردهم جدول رده بندی قرار داشت وتم تراکتور سازی نیز با کسب پنجاه امتیاز صدرنشین لیگ و مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی محسوب می شد.

قریب به چهار هزار علاقمند به ورزش فوتبال با حضور در ورزشگاه شهدای شهر قدس از نزدیک دیدار تیم های تراکتور سازی و پیکان تهران را تماشا کردند که در کنار شهروندان وعلاقه مندان شهرقدسی، تعدادی از هواداران تراکتور نیز در ورزشگاه حاضر شده بودند.

کد خبر 2562728

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha